emmy: en iyi komedi, dram ve mini dizi adayları

o şemsiye sence de biraz küçük değil mi jessica?
66. emmy ödül törene bir hafta kala en popüler adayları değerlendirelim dedim, ilk durağımız dram, komedi ve mini dizi olmak üzere her üç dalda en iyi dizi adayları

dizi, dram


Breaking Bad
Downton Abbey
Game of Thrones
House of Cards
Mad Men
True Detective

fazla dramaya gerek yok, hayır var, hep daha fazlasını, daha iyisini, daha kalitelisini istemeyi unutmayın, çünkü siz en iyisine layıksınız!
şaka değil.
neyse.
25 ağustos gecesi verilecek ödüllerin belki de en çekişmeli kategorisi bu.
listede breaking bad var, game of thrones var, yılın en çok konuşulan ismi true detective var. (downton abbey ve house of cards'ın adaylıklarını sonuna kadar hak ettiklerini fakat yarışta pek şansları olmadığını düşünüyorum) 
komitenin iş zor vallahi. peki bizim kalbimizden ne geçiyor? benimkinden kesinlikle breaking bad geçmiyor. game of thrones içerdiği fantastik öğeler itibariyle dramadan uzaklaştığından işleri karıştırıyor. ama dünyanın en çok izlenen dizisi olduğunu da unutmamak gerekiyor. true detective'e gelecek olursak, belki de mini dizi klasmanında incelenmesi gerekiyordu, ne dersiniz? 
sonuçta bu kategoride yayınlanmaya başladığından beri benim aklımdan sadece bir dizi geçiyor o da mad men. ama romantizmi bir kenara bırakalım, mm ödülü dört kere aldı bile, bir daha alacaksa bu önümüzdeki sene olacak, yani finalini yaptıktan sonra. peki o zaman geriye ne kalıyor? 
breaking bad muhtemelen ödülü son bir kez daha kapıp götürecek pazar gecesi...


dizi, komedi


The Big Bang Theory
Louie
Modern Family
Orange is the New Black
Silicon Valley

Veep

the big bang theory'den daha fazla bahsedilmesine katlanamıyorum bu bir. modern family'den de sıkıldım, bu da iki. bu kategorideki en güçlü adayın benim de özellikle ikinci sezonu itibariyle iyice içime sinen orange is the new black. fakat kalbimin kahramanı kesinlikle louie. başka kim olacaktı ki. sürprizlere açık bir ve adı üstünde komik bir kategori olduğundan neden olmasın belki sevidirirler biz louie sever garibanları ha? burada değinmek istediğim bir diger konu da silicon valley. yılın en tatlı yeni dizisiydi kendisi. tanıştığıma pek memnun olduğum. brooklyn nine-nine'ın golden globe'lardaki sürprizini belki o yapar mı? (sahi neden aday gösterilmedi?) sanmıyorum, biraz fazla teknik ne de olsa. pekiii veep'e ne diyorsunuz? bizim evde pek tutulmadı. ama uğraştım, tüm diziler bitip de tükendiğinde yeni 22 dakikalık akşam yemeği dizimiz olsun çok istedim, ama hayır tutturamadık kimyayı. 


mini dizi


American Horror Story: CovenBonnie & Clyde
Fargo
Luther
Treme
The White Queen

geçen yıl aramızda bir aşk doğdu american horror story'yle. o yüzden bu kategoride başka kimse kazanamaz derken diğer adaylara haksızlık etmeyi tabii istemiyorum. en çok da fargo'ya. senenin büyük sürprizi, çok iyi bir filmin televizyon versiyonu oalrak üstlendiği ağır görevin üstesinden hakkıyla gelmesini başardı, bir de frances mcdormand gibi bir naturelin üzerine allison tolman'ı ondan daha bile çok sevmemizi sağladı, nerdeyse. bravo. luther? no. treme? ondan geçti artık, evet final sezonu, ama kimsenin içini titremedi ne yazık ki. the white queen? izlemedim, görmedim, bilmiyorum. fakat downton abbey eğer bu kategoride yarışsaydı daha çok şansı olurdu, biliyorum.