bugün neler izledim: 31.08.2014

gardırobunuzun hayranıyım charlie 'jax' hunnam
geç olsun güç olmasın serimizin bu adımında 2008'de başlamış ve bu sene final yapacak olan sons of anarchy'ye başladık.
charlie hunnam bayağı yakışıklı birisi, içimde zaman zaman ortaya çıkan 'sarışınsever' burada da devreye girdi (bakınız paul bettany). hatırlarsanız kendisinin mr. grey'i canlandıracağı söylentileri de bayağı yoğundu bir dönem...
neyse, şimdi bunlar motorsiklet çetesi bildiğin, silah kaçakçılığı filan yapıyorlar, sonra ama bu bizim hunnam yani jax doğmak üzere olan oğluna kıyafet filan bakarken garajdaki eski eşyalar arasında babasından kalan bazı notlar fotoğraflar filan buluyor ve bu çeteyi kuran adam olan babasının en başında aslında aklında başka fikirler olduğunu anlıyor ve aklı karışmaya başlıyor.



evli ve çocuklu'nun seksi (!) annesi katey sagal yılan anne rolünde. tabii oğlu bunun ne zaman farkına varacak daha bilmiyoruz. jax'in eski karısını da sopranos ve joey'den hatırlarsınız, drea de matteo canlandırıyor, junkie bişiy, zaten çocukları da onun yüzünden hasta doğuyor.
devamını getirecek miyiz bilmiyorum aslında, malum sezon başlıyor, güzel diziler bir bir önümüze düşmeye başlıyorlar haftaya... var mı izleyen aranızda, değer mi hiç? ha?


yaz ortası sezonunun en iyi komedisi

KAHVALTIDA: ha bu arada, benim size bahsetmek istediğim bir konu daha var, konu derken dizi, onun da adı married. geçen yıl baya sadık bir şekilde ben and kate izlemiştim ben, işte burada kocayı ben yani nat faxon canlandırıyor. karı rolünde ise artık her yerden karşımıza çıkmasından azıcık sıkılsam da burada bence en iyi performanslarından birini sergileyen judy greer var. los angeles'ta yaşayan üç çocuk sahibi çiftimiz çok doğallar. yeri geldiğinde çocuklarından nefret de ediyorlar, mükemmel değiller ve bunu saklamaya çalışmıyor ve ben bu direk yaklaşımı çok seviyorum. en yakın arakadaşları da kendileri gibi saçma karakterler. jenna slate mesela bir tanesi, o da sevdiğim bir aktör. genç karı-koca olmuş, gereğinden fazla ve erken çocuk sahibi olmuş anne baba sendromlarını ekrana tam da kıvamında yansıtan bu diziyi içtenlikle tavsiye ediyorum...