bu hafta vizyonda: 17 ekim 2014


  • önümüzde bol filmli bir haftasonu var. özellikle de filmekimini iş güç gibi sudan sebeplerle (!) takip edememiş olanlar hınçlarını alışveriş merkezlerinin sinema komplekslerinden çıkarabilirler.
  • tahminimce benim ilkini de izlememiş olduğum incir reçeli 2 en çok izleyici çeken film olacak. kendim de yoğun bir hafta geçirdiğimden basın gösterimini kaçırdığım film kulak misafiri olduğum kadarıyla göz yaşartıcı bomba niteliği taşıyormuş... siz buradan fragmanına bakın gerisine sonra karar verirsiniz:


efendim bir sonraki filmimiz de the notebook'u unutamayanlar için geliyor. kitabın yazarı nicholas sparks'ın yeni beyazperde uyarlamasın adı unutulmaz aşk/the best of me. aşağı yukarı aynı senaryo, ama siz aradaki yedi farkı bulmak isterseniz buyrun fragmana:



benim bu haftadan en büyük beklentim ise yargıç/the judge. neden? çünkü robert downey jr. küllerinden doğmasına en çok sevindiğim aktör. burada robert duvall'le baba oğulu canlandırıyorlar ve daha önce iki üç filmde beraber oynamış olmalarına karşın duvall downey'yi ilk defa burada tanıdığını söylüyormuş. ben de buna çok gülüyormuşum. anladığım kadarıyla kendisi aynı filmdeki rolü gibi huysuz bir ihtiyar. 



derviş zaim'in balık'ı da yine bu hafta vizyona girecekler arasında bulunuyor, buyrun buradan bakın:



bunların yanı sıra 17 ekim itibariyle sizleri bekleyenler: yerli; albatros'un yolculuğu; hay way zaman; üç, iki, bir... kestik. yabancı; kikoriki: yenilmez takım; şeytan tepesi...