bu hafta vizyonda: 07.11.2014



cumartesi oldu hangi filmler vizyona girdi öğrenemedik diyorsanız haklısınız dadaşlar. 
bu hafta filmleri basın gösterimlerinde izlemeye yetişip bilgisayar başına oturup size anlatmaya fırsat bulamadım neleri sevdim neleri sevmedim...

bu fotoğraf beni o kadar çok güldürdü ki. bakın hala gülüyorum.
interstellar'ı sevdim. onu baştan söyliyim. benden duymaya ihtiyacınız var mıydı bilmiyorum, ama film güzel. uzun. uzun. çok uzun. arasız oynatılması gerektiğini savunan biriyim filmlerin, ama süre 3 saate yaklaşınca bir durup düşünmek gerekiyor. hayır bir de biz bu filmleri sabah izliyoruz, yani insan bir kahve içmek istiyor haliyle. biliyorsunuz kahve biradan da beter bir içecek olabiliyor safrakesesiwise. neyse sonuçta dayanmayı başardım. ama daha 1 saat 20. dakikada kemerimi açmıştım. sonraki 1 saat 20 dakika nasıl geçti inanın ben de bilmiyorum. yıldızlararası diye çevirdiler, hani sinemaya gidip de ay neydi bu demeyin. birebir çeviri işte, daha ne olsun. kalbimin gezegeni ya da bir yıldız rıyası filan değil en azından. hayır tek sorun uzunluğu değil filmin bu arada (illa da bir şey bulacaksın denizcim), insan bir noktada, özellikle de film sonlarına doğru insana keşke bir fizik diplomam, bir phd'im filan olsaymış dedirtiyor. tabii bunlar hep büyük laflar edip bizi etkilemeye çalışma meselesi nolan'ın.


'sen her şeyin en iyisine layıksın kocacığım' -serena
izlediklerimden bir diğeri olan serena'yla devam etmek isterim. hiç sevmedim. kimse kusura bakmasın. jennifer lawrence'ı sevmeme rağmen, burada oyunculuğunu da beğenmedim. yönetmen susanne bier ne yapmaya çalışmış, ne anlatmak istemiş hiç anlamadım. aşk hikayesi desen değil, keresteci olmanın püf noktalarını anlatıyor desen değil. hani bütün kızlar toplandık sinemaya gittik gecesi filmi değil onu bilin. zaten benim tanıdığım bir serena var onun da soyadı van der woodsen. yani...


vizyondakilerden biri de deniz seviyesi. ne yazık ki izleyemedim, o yüzden yorum yapamıyorum ama bilgi vereyim. film altın kozadan ödülle döndü, başrolünde de damla sönmez var. aşırı bilgi verdim biliyorum. siz fragmandan anlamaya çalışın izlemek isteyip istemediğinizi en iyisi.

bu hafta vizyona giren diğer filmler ise şöyle: alexander ve felaket, korkunç, berbat, çok kötü bir gün; inşaat 2; kirli para; olur olur!; tarzan; unutma beni istanbul...