heyecanla beklenenler: terminator: genisys, while we're young & little accidents

ben stiller, naomi watts

en çok heyecanlandırandan en az heyecanlandırana tipi bir sıralama yaptım.
terminator: genisys (bu ne biçim isim ya?!) konusunda bayağı hayal kırıklığına uğramış durumda olduğumu da ayrıca belirtmek isterim. o ne öyle? ikinci filmle birinci filmi harmanlayıp yeniden çekmişler, ve bunu ikinci filmden 20 sene sonra yapmış olmalarına rağmen daha iyi de görünmüyor. sonuncu film little accidents ise bonus. bugün the skeleton twins'i de izledikten sonra iyice anladım ki boyd holbrook isimli delikanlıdan (kendisi gerçek hayatta elisabeth olsen'la evlenmek üzere) uzak durmak iyi fikir. işleri karıştırır onun gibiler. aman dikkat.


ilk filmimiz yukarda fotoğrafını da gördüğünüz while we're young. bir anda genç bir çiftle takılmaya karar veren orta yaşın eşiğindeki çiftin kendileriyle yüzleşme hikayesi. şaşırıyorum buna ama galiba ben, ben stiller'ı seviyorum.



terminator: genisys


little accidents: elizabeth banks, boyd holbrook