anne hathaway vs. sempati

ne aradın canım? sevgi? o hala burada değil, üzgünüm
bu videoyu izledikten sonra anne hathaway'i sevimli bulmaya başladığımı sanıyorsanız yanılırsınız.

hala dünyadaki o kötü insanlardan biriyim, hiç tanımadığım birini sevmeme kararımı sürdürüyorum.
hiç tanımadığım bazı başkalarını (ve sayıca daha fazlalar) sevdiğim düşünüldüğünde, affedilirim sanıyorum.


buyrun, anne hathaway miley cyrus; devil wears prada'dan rol arkadaşı emily blunt janis joplin rolünde karşınızdalar. alta bir de bonus olarak çok sevdiğim no diggity ve anne hathaway'in seslendirmeyi seçtiği benim ise hiç haberim olmayan ve dinledikten sonra da olmasa da olurmuş zaten dediğim love performanslarını ekliyorum.

ha evet, jimmy fallon'ın yarattığı lip sync battle artık kendi başına bir program.
o soldaki model kız (chrissy teigen) ne yapıyor, tam olarak anlamış değilim (kocasının adı john legend bu arada, hani bu sene selma'nın şarkısı glory ile oscar'ı alan, john legend diye isim mi olur ya diye bana hep düşündüren birisi kendisi). sadece çok sıkışık koltukaltları ve tombul yanakları var, ondan şikayetçiyim.


1

2