heyecanla beklenenler: TV özel

vinyl

televizyonda hayal kırıklıklarından uzak yeni bir dönem olması dileklerimle, yeni sezonda beni en çok heyecanlandıran bazı başlıkları sizlerle paylaşmak isterim.

sevgiler,

d.




vinyl'de pek tatlı bobby cannavale, olivia wilde filan var, ama asıl önemlisi, dizinin şehrin ve müziğin o günlerine tanıklık etmiş kişilerin yapımcılığında olması: martin scorsese, ki kendisi televizyona daha önce boardwalk empire ile çok haşin bir adım atmıştı, ve mick jagger. yani 70'lerin babası. yani ondan sorulur, nokta. empire'ı izleyenlerden misiniz? benim elim gitmedi ona, vinyl'le ne kadar çakışacklar ve dizide gerçek isimleri ne kadar duyacağız merak ediyorum. ahmet ertegün'ün adı geçecek mi misal...

2016. 




sneaky pete ise giovanni ribisi'nin tipine pek uygun başlığı ve iyi kadrosuyla dikkatimi çekiyor. ha bir de daha birkaç gün önce başlamış bile, puanı da yüksek imdb'ye ne kadar itibar etmesem de. bryan cranston ise misafir ilk bölüme. tadına baktıktan sonra ayrıca değineceğim.
7 ağustos





the leftovers'a ısınmam için beş bölümün geride kalması gerekmişti geçen sene. altıncı bölümü itibariyle de öyle bir bağlandım ki şahsiyetimden şüphe ettim. ama sevmeyi seviyorum. heyecandan bir koca haftayı zor geçirebilmeyi de. hele de hayal kırıklıklarına alıştığımız şu günlerde.... #truedetective
4 ekim.

bir değil iki teaser birden var burada:








geçen yılın en iyi başlangıçlarından olan the knick de geri dönenlerden. fotoğraf da tam onu söylemiyor mu zaten. hah hah. aşağıdaki fragmanımsı ise dizinin şahane soundtrack'ini hatırlattı. clive owen'ı da özledim, iyi ve kaliteli televizyonu da. haydi ekim gelsin. haydi,
16 ekim.