miss peregrine's home for peculiar children, fragman


miss peregrine's home for peculiar children'ın (bayan peregrine'in tuhaf çocukları) fragmanı çıktı, şimdilik bu kadar söyleyebiliyorum, çünkü fragmanı izleyemiyorum, çünkü ofis bilgisayarımdan ses çıkmıyor, telefonundan izlesene diyenleriniz için de kulaklığımı arkadaşımın kedisi tedi'nin yediği bilgisini geçmek isterim, her şey olacağına varıyor, çantanı açık bırakmayacaksın kedili evde, suç bende. neyse sonuçta tim burton çekti filmi,bir nev-i x-men gibi düşünebilirsiniz, ama içinde bir doz addams family bir doz da harry potter barındırıyor. eva green yine mevcut, iyi anlaştılar sanıyorum tim'le, hayırlara vesile. neyse siz ileyin bana da anlatırsınız, öpüyorum şimdik, ciao.

(fragman altyazılı, hizmette sınır yok)




şunlara da bakın: