a bigger splash / sen benimsin

daha yaz kokan bir foto olabilir mi? (olabilir)

bugün vizyona giren en heyecan verici şey a bigger splash.

ben programımı yaptım, ya yarın ya da pazartesi gidip izleyeceğim.
basiretsizliğimden bütün basın gösterimlerini kaçırır oldum.
yazdan kalma bir gün de koyulabilirdi filmin adı bence.
filmin kendisini beğenmeyecek olma ihtimalini göz önünde bulundurmuyor değilim, ama sanat yönetmenliği ve kostümler meselesinin beni nasılsa oyalayacağını tahmin ediyorum.
yönetmeni luca guadagnino'yu i am love'dan hatırlarsınız. hatırlamıyorsanız da sizin kaybınız. gidin izleyin.

afişin güzelliğine de doyamıyorum bu arada:



hadi o zaman ben sizi fragmanla başbaşa bırakiyim artık.
anasına nasıl da benziyor bu halleri dakota'nın. (anası: melanie griffiths) buraya tıkladığınızda seansları da görebileceksiniz. çünkü teknoloji çok gelişkin.

FRAGMAN: