gilmore girls, yeniden


lorelai tabii ki amy schumer ve john oliver'dan bahsedecekti!
şahsen merakla bekliyorum gilmore girls dirilişini...
rory ise pek rol yapamamış gibi geldi, hatta bi an telefonunu da elinden düşürüyordu az kalsın.
izler miydiniz gilmore girls?



tam bir vodvil, bence oyuncularına diğer dizilerden nazaran iki kat para ödenmeli, dillerinde tüy bitiyor. herkes o kadar çok konuşuyor ki! bu bir 2000'ler hastalığıymış besbelli.
ben bir dönem düzenli şekilde izledim, ama sonra şartlarım el vermemiş herhalde, izlemedim. acaba son sezonu yeniden mi izlesem? gerçi dawson's creek hiç iyi gelmemişti tekrar izleyince, dayanamamıştım o uzun sohbetlerine, meğer ne kafa patlatıyorlarmış o gencecik yaşlarına bakmadan, ne çok biliyorlarmış, aman allahım.
netflix'te maraton olacakmış zaten o zaman bakarım...
fragman şurda, haberler geldikçe ileteceğim, dört bölümlük yeni 'sezonumsu' ise kasımda o da netflix'te, buyursunlar: