mozart, 3


gözümde tüttü, burnumun direğini sızlattı dedim, aradan birkaç gün geçmedi ki fragman geldi. mozart in the jungle'ın yeni sezon tanıtımında izlediklerimiz biraz karışık. birincisi bütün ekip venedik'te, neden? rodrigo (gael garcia bernal) deniz bisikleti sürüyo, monica bellucci tarihin en sahtekar playback'ini yapıyo, sözüm ona soprano. en son emir kuturica'nın on the miky road'ını izlerken de, 'keşke yeniden genç olsa, pirelli takvimine soyunsa,' dedim, gençliği çok kısa sürdü bu kadının, yazık (ama vincent cassel'e bakın, nasıl da hoş hala, haksızlık bu, kanımızı emiyorsunuz erkekler). neyse. neyse ki sonunda kuyruk gidiyo, yani bu izlediklerim arasında beni en çok memnun eden görüntü maestro'nun rastafari kuyruğunun gitmesi oldu. hailey'nin maestro'luğa soyunmasına ise üzüldüm. obua nesine yetmedi? ya neyse şimdi araya bunca zaman girdi diye oluyo bunlar biliyorum, bi başliyim gider. su gibi akar. mutlu olurum.
bizim saatimizle 10 aralık'ta tüm bölümler bir arada.
geri sayabilirsiniz.
☞ fragman ☞