adaysss #oscar2017

tom ford'un gömleğin bir ucunun tesadüfen pantolonunun üzerine düşer gibi yaptığını sanıyorsanız, yanılıyorsunuz.

la la land yine şaşırtmadı
14 adaylıkla rekor kırdı bi de üstüne
benim aklım o konuda hala karışık
üç kere izledim
hata yaptım.
yaşamın kıyısında'yı izledim, şaşırdım, casey affleck'in oyunculuğunu çok beğendim
hacksaw ridge'i de izledim. izlediğime zaten inanamıyorum da, adaylığına hiç inanamıyorum. hollywood'un bu hikayelerden bir türlü sıkılmamasına, andrew garfield'ın filmdeki kaşlarına, mel gibson'ın kendini yeniden kabul ettirme uğraşısına, hiç birine inanamıyorum.
lion'ı izlemek için gerçekten sabırsızım, neden bu kadar sabırsızım inanın bilmiyorum.
jackie'yi de izledim, natalie portman döktürüyor. tek problem kopya çekiyor oluşu, o yüzden bu noktada elle'de bir başka döktüren isabelle huppert'in şansı artıyor portman'ın karşısında.
jackie'nin müzikleri de çok iyi bu arada.
michael shannon aday.
e yani.
finding dory ise yine aday değil.
geçen sene çıkaracaklardı o filmi ben size diyim.
ay ışığı'nı hala izleyemedim, bir SNL klişesinden farkım yok.
buyrun burdan bakın:


89. OSCAR adayları şurda,
hiç şaşırmayacağınıza emin olabilirsiniz.



en iyi film
Fences
Hacksaw Ridge
Hell or High Water
Hidden Figures
La La Land
Lion
Manchester By the Sea

sinematografi
Arrival
Lion
Moonlight
Silence

en iyi yardımcı erkek oyuncu
Mahershala Ali (Moonlight)
Jeff Bridges (Hell or High Water)
Lucas Hedges (Manchester by the Sea)
Dev Patel (Lion)
Michael Shannon (Nocturnal Animals)

belgesel
Fire at Sea
I Am Not Your Negro
Life, Animated
OJ: Made in America
13th

yabancı dilde en iyi film
Land of Mine
A Man Called Ove
The Salesman
Tanna
Toni Erdmann

en iyi erkek oyuncu
Casey Affleck (Manchester by the Sea)
Andrew Garfield (Hacksaw Ridge)
Ryan Gosling (La La Land)
Viggo Mortensen (Captain Fantastic)
Denzel Washington (Fences)

kostüm
Allied
Fantastic Beasts and Where to Find Them
Florence Foster Jenkins
Jackie
La La Land

en iyi müzik
Jackie
La La Land
Lion
Moonlight
Passengers

en iyi şarkı
Audition (La La Land)
Can’t Stop the Feeling! (Trolls)
City of Stars (La La Land)
The Empty Chair (Jim: The James Foley Story)
How Far I’ll Go (Moana)

en isi ses montaj
Arrival
Deepwater Horizon
La La Land
Sully

en iyi ses miksaj
Arrival
Hacksaw Ridge
La La Land
Rogue One: A Star Wars Story
13 Hours

en iyi kısa belgesel
4.1 Miles
Extremis
Joe’s Violin
Watani: My Homeland
The White Helmets

production design
Arrival
Fantastic Beasts and Where to Find Them
Hail Caesar
La La Land
Passengers

orijinal senaryo
Hell or High Water
La La Land
The Lobster
20th Century Women

uyarlama senaryo
Arrival
Fences
Hidden Figures
Lion
Moonlight

en iyi animasyon
Kubo and the Two Strings
Moana
My Life As a Zucchini
The Red Turtle
Zootopia

kısa animasyon
Blind Vaysha
Borrowed Time
Pear Cider and Cigarettes
Pearl
Piper

en iyi yardımcı kadın oyuncu
Viola Davis (Fences)
Naomie Harris (Moonlight)
Nicole Kidman (Lion)
Octavia Spencer (Hidden Figures)
Michelle Williams (Manchester by the Sea)

montaj
Arrival
Hacksaw Ridge
Hell or High Water
La La Land
Moonlight

en iyi kadın oyuncu
Isabelle Huppert (Elle)Ruth Negga (Loving)
Emma Stone (La La Land)
Natalie Portman (Jackie)
Meryl Streep (Florence Foster Jenkins)

en yi yönetmen
Denis Villeneuve (Arrival)
Mel Gibson (Hacksaw Ridge)
Damien Chazelle (La La Land)
Kenneth Lonergan (Manchester by the Sea)
Barry Jenkins (Moonlight)

en iyi görsel efekt
Deepwater Horizon
Doctor Strange
The Jungle Book
Kubo and the Two Strings
Rogue One: A Star Wars Story

saç & makyaj
A Man Called Ove
Star Trek Beyond
Suicide Squad