toni erdmann (& american honey)

toni erdmann


iki saat 41 dakikalık süresinin her dakikasına değiyor toni erdmann.
yani şöyle ki, ilk bir saat 41 dakikası boyunca birkaç defa ben ne izliyorum şu anda diye soruyorsunuz kendinize.
ama sonra öyle anlar geliyor ki pişman olmuyorsunuz.
haykırarak gülerken gözyaşlarınız yön değiştiriyor.
cannes'da altın palmiyeye aday olan film fipresci ödülünü kapmıştı, bu pazar günü dağıtılacak golden globe'larda da en iyi yabancı film'e aday.

mükemmel #01

mükemmel #02

mükemmel #03 - cannes film festivali
(kukeri adı verilen bu kuklamsının ne olduğunu ögrenmek istiyorsanız fotonun üzerine tıklama hakkına sahipsiniz)
iki saat 40 küsur dakika deyince aklıma geldi, american honey'yi de çok sevdim ben.
nasıl bir anda bitti anlamadım, izlediğim kopyada bir zurniklik mi var diye bile düşündüm bi an.
başroldeki sasha blane louis vuitton series 6'da kendine birkaç kare kaptı bile. aynı kampanyada ve öncesinde michelle williams, jennifer connelly, alicia vikander ve gibi isimler var dünyaca ünkü modellerin yanı sıra...
izleyin derhal.