indies

moonlight en iyi film seçildi indepent spirit awards'da


saatler 20:45'i gösterirken, kararlıyım gece oturup izlemeyeceğim oscar'ları, senede bir gün diye melodili söyleyebilirsiniz ama yok, bu saat farkı işine ben çok sinirlendim, 04:30'da tören mi başlarmış. nasıl şaşırdım altın kürelerde, ama beklemişim o kadar, izledim tabii mecbur. ama bu sefer hayır. kurucam dicitürkü, kaydedicek, çok da güvenemiyorum bu teknolojilere elbet bi aksilik yaşanır şimdi, neyse işte sonra da sabah kalkıp izlicem. tarih sınavına çalışır gibi. hani hiç çalışamazsın ya. hatta becerirsem sonuçlara da bakmadan oturacağım başına. no sosyal medya yani. hayır bi de günlerdir bi geç yatmalar filan, bugün bi kendime gelememeler, bi baş ağrısı. bak hala daha ağrıyor. iki güne bitirmem gereken bi dergi varken bu kadar uykusuz kalamam, malum yaşlıyım bi de artık. 
bu aşağıda gördükleriniz de indipendent spirit awards sonuçları. #indies ya da hollywood'un asi çocuklarının ödülleri. moonlight kazanmış her şeyi ben size baştan söyliyim. bundan neredeyse iki sene önce izlediğimiz the witch de iki ödül birden kapmış. bu işi de ben anlayamıyorum. yani anlıyorum ama matematiği hakkaten kafa karıştırıcı. emma stone'un ödül kabul konuşması yapmadığı ilk tören bi de ne zamandır. zaten aday bile değildi de... valla ben onun yerinde olsam sıkılırım utanırım bütün ödülleri almaya. casey affleck de almış ödülü, itirazım yok ona, beğendiydim. (bakın di'li geçmiş zamanın hikayesiyle yazarak yaşlılığımın da altını çizıyorum) oscar adaylarına da şurdan bakıp hatırlayabilirsiniz. had, öpüyorum çok, izleyecek olanlara bol kahve bol su bol kuruyemiş tavsiye ederim. sağlık da mühim. tadelle ve çekirdek de bir yere kadar.
en iyi film
“Moonlight”
“American Honey”
“Chronic”
“Jackie”
“Manchester by the Sea”
en iyi yönetmen
Barry Jenkins –”Moonlight”
Andrea Arnold –”American Honey”
Pablo Larraín –”Jackie”
Jeff Nichols –”Loving”
Kelly Reichardt –”Certain Women”
en iyi erkek oyuncu
Casey Affleck –”Manchester by the Sea” as Lee Chandler
David Harewood –”Free in Deed” as Abe Wilkins
Viggo Mortensen –”Captain Fantastic” as Ben Cash
Jesse Plemons –”Other People” as David Mulcahey
Tim Roth –”Chronic” as David Wilson

en iyi kadın oyuncu
Isabelle Huppert –”Elle” as Michèle Leblanc
Annette Bening –”20th Century Women” as Dorothea Fields
Sasha Lane –”American Honey” as Star
Ruth Negga –”Loving” as Mildred Loving
Natalie Portman –”Jackie” as Jacqueline Kennedy Onassis
en iyi yadımcı erkek oyuncu
Ben Foster –”Hell or High Water” as Tanner Howard
Ralph Fiennes –”A Bigger Splash” as Harry Hawkes
Lucas Hedges –”Manchester by the Sea” as Patrick Chandler
Shia LaBeouf –”American Honey” as Jake
Craig Robinson –”Morris from America” as Curtis Gentry
en iyi yardımcı kadın oyuncu
Molly Shannon –”Other People” as Joanne Mulcahey
Edwina Findley –”Free in Deed” as Melva Neddy
Paulina García –”Little Men” as Leonor Calvelli
Lily Gladstone –”Certain Women” as Jamie
Riley Keough –”American Honey” as Krystal
en iyi senaryo
Barry Jenkins and Tarell Alvin McCraney –”Moonlight”
Mike Mills –”20th Century Women”
Taylor Sheridan –”Hell or High Water”
Ira Sachs and Mauricio Zacharias –”Little Men”
Kenneth Lonergan –”Manchester by the Sea”
en iyi ilk senaryo
Robert Eggers –”The Witch”
Chris Kelly –”Other People”
Adam Mansbach –”Barry”
Stella Meghie –”Jean of the Joneses”
Craig Shilowich –”Christine”
en iyi ilk film
“The Witch”
“The Childhood of a Leader”
“The Fits”
“Other People”
“Swiss Army Man”
en iyi belgsel
“O.J.: Made in America”
“13th”
“I Am Not Your Negro”
“Cameraperson”
“Sonita”
“Under the Sun”
sinematografi
James Laxton –”Moonlight”
Ava Berkofsky –”Free in Deed”
Lol Crawley –”The Childhood of a Leader”
Zach Kuperstein –”The Eyes of My Mother”
Robbie Ryan –”American Honey”
montaj
Joi McMillon and Nat Sanders –”Moonlight”
Matthew Hannam –”Swiss Army Man”
Jennifer Lame –”Manchester by the Sea”
Jake Roberts –”Hell or High Water”
Sebastián Sepúlveda –”Jackie”
en iyi yabancı film
“Toni Erdmann” (Germany/Romania)
“Aquarius” (Brazil)
“Chevalier” (Greece)
“My Golden Days” (France)
“Under the Shadow” (Iran/UK)

robert altman ödülü
Moonlight

john cassavetes ödülü
Spa Night
Free in Deed
Hunter Gatherer
Lovesong
Nakom

piaget yapımcı ödülü
Jordana Mollick – “Hello, My Name Is Doris”
Lisa Kjerulff – “The Fits”
Melody C. Roscher and Craig Shilowich – “Christine”
truer than fiction ödülü
Nanfu Wang – Hooligan Sparrow
Kristi Jacobson – Solitary
Sara Jordenö – Kiki
acura gözümüz üzerinde ödülü
Anna Rose Holmer – The Fits
Andrew Ahn – Spa Night
Claire Carré – Embers
Ingrid Jungermann – Women Who Kill