top of the lake


çok uzun bir süre youtube'da videoları embed edemediğimi size itiraf etmiş miydim? normalde share/paylaş opsiyonları arasında embed olurdu hayat güzeldi sadeydi açıktı. sonra tasarımlarını değiştirmeye karar verdiler ve ben bu noktada ne yapacağımı şaşırdım. çareyi 'blogger'da paylaş' seçeneğinde buldum ve uzun bir süre de zaten öyle devam ettirdim işte ama hiç pratik değildi, aynı sayfada fotoğraf eklememe izin vermiyordu vs. neyse. meğer videonun üzerine sağ klik yapıyormuşuz. yani internet varolalı beri her internetsi 'şey'de olduğu gibi. tamam, üstüme gelmeyin.

aşağıda göreceğiniz, ilk sezonunu bundan iki (yoksa üç mü? zaman çok hızlı geçiyor) sene önce mideye indirdiğimiz polisiye gerilim top of the lake'in ikinci sezonunun ilk fragmanı. başrolde elisabeth moss, the handmaid's tale evet. mad men, check. fakat kadronun yıldızları arttı bu sezon, nicole kidman da dahil oldu projeye. gri ve kıvırcık saçları var sanırım çok sofistike ve kültürlü birini canlandırıyor. bir de gwendoline christie (brienne of tarth-game of thrones) var. top of the lake / china girl'ün sadece altı bölümden oluştuğunu, ilk gösteriminin cannes film festivali'nde yapılacağını, televizyonlara ise bbc two ile çıkıp bizimle buluşmasının ise haziranda bir ara olacağını söyleyebiliyoruz. fragman pek çok şey anlatıyor fakat ilk sezonki gibi kişisel bir hikayenin içine dalmıyoruz dedektif robin'le ilgili. happy valley'yi anımsadım durdum fragmanı izlerken, zaten imdb de 'bunu sevdiyseniz bunu da seveceğinize şüphemiz yok' olarak listelediklerinin başında hv var.