xavier dolan'dan bayram şekerleri

xavier dolan & jessica chastain:
sosyal medya friendly ikili, birbirlerine olan hayranlıklarını ilk kez twitter'da dile getirmişler.

ne bayramı ben de bilmiyorum, ama cannes başlamdan hemen önce son filminden 20 kare birden paylaşan da ben değilim. bahsi geçen film the death and life of john f. donovan, yönetmen ise xavier dolan. hayal kırıklığına uğratma ihtimali en yüksek genç yönetmen kendisi. çünkü beklentileri çok yükseltti (sonra da bir güzel düşürdü). kadro yıldızdan geçilmiyor aşağıdaki fotoğraflarda da görebileceğiniz üzere: kit harington (jon snow), jessica chastain (tam da xavier'lik bir tipi var chastain'in bence), natalie portman, susan sarandon, jacob tremblay (room'daki evlat), kathy bates... film kanada fransız'ı dolan'ın ilk ingilizce filmi olacak. fotoğraflarda görünmese de filmde thandie newton da var (son olarak the westworld'de izlemekteyiz), ayrıca bella thorne, sarah gadon, michael gambon (dumbledore) ve ben schnetzer de varlar. kit harington gossip girl / the oc styla bir gençlik dramasıyla ünlü olan john f. donovan'ı canlandırıyor. onun ölümünden 10 yıl sonra; 11 yaşındaki hali jacob tremblay, büyüklüğü ise schnetzer tarafından canlandırılan rupert turner'ın donovan'la yazışmalarından yola çıkıyor film. susan sarandon harington'ın, natalie portman ise rupert'ın annesi rolündeler. jessica chastain hedda hopper tarzı bir dedikodu yazarını, bella thorne ise onun asistanını canlandırıyorlar. kathy bates donovan'ın menajeri thandie newton ise aktörle röportaj yapan gazeteci rolünde. filmi izleyeceğimiz tarih 2018. yani oldukça spesifik. cannes'a yetiştiriyordur belki ne dersiniz? neyse, ben oyumu toronto'dan yana kullanıyorum.