maniac



she's a maniac maaaniac on the floor
yok o başka bir şey
benim netflix'in maniac'ından beklentilerim nelerdi, fragman bana neler verdi...
cary joji fukunaga'yı true detective ile tanıdık, ikinci sezonda sadece executive prodüktör olarak yer alma fikrini saygıyla karşıladık derken it'in senaryosunu yazdı ki geçen senenin en iyilerindendi ve şimdi de karşımıza bu işle çıktı... benim fragmandan gördüğüm sanki black mirror'ın s04e04/hang the dj bölümünün uzatılmış versiyonu gibi ilk bakışta. jonah hill'in zayıflığı dikkatimi çekti sonra. biliyorsunun kendisi bir zayıflıyor bir şişmanlıyor bu da nedense bizi çok ilgilendiriyor. emma stone deseniz emma stone işte... bilmiyorum. sanki çok heyecanlanamadım. ha izlemeyecek miyim? elbette izleyeceğim, ama insanın hevesi kaçınca da kaçıyor işte. sinema salonu gibi değil ki sonuna kadar bekle filmin. kanalı değiştiriveriyoruz artık. dizi 21 eylül'de başlıyor ve 10 bölümden oluşuyor. siz o zamana kadar killing eve izleyin. teşekkürlerinizi sonra edersiniz.
şimdiiii; önce şu çok güldüğüm jonah hill'in kilo değişimini hedef alan family guy esprsini paylaşıyorum, hemen arkasından da fragmanı.
sevgilerimle,
d.



fragman:


dizideki diğer oyunculardan bazıları:
gabriel byrne (the usual suspects)
jemima kirke (girls)
julia garner (ozark, the americans) 
justin theroux (jennifer aniston'ın eski kocası hah hah hah)
sally field (kızım olmadan asla, brothers&sisters)