and the winner is... #bniemmy2018


açılış konuşması...



gösterinin başını kaçırdım
neyse danslar şarkılar
kate mckinnon+kenan thompson
kristin bell titus burgess
sterling k brown
ve ricky martin


colin jost ve michael che sarki soyleyip dans etmeyeceklerini soylemislerdi
o yuzden sahnede degiller...

simdi de andy samberg geldi.
asiri enerjik danscilar geldi arkasindan da
simdi de ru paul
egot'un sahibi john legend geldi simdi de

herhalde danssiz ve muziksiz bir baslagic olamayacagini dusunduler...
herkes egleniyormus gibi yapiyor
ilkokul birinci siniflarin okuma bayramindaki velilerin ifadelerine sahip izleyiciler.
neyse ki colin jost ve michael che geldiler.
#friendshipgoals
broadcast televizyonu life supporttaki bir hastaya benzeterek basladilar. haksiz degiller.

ilk ödül:
claire foy ve matt smith sahnedeler (claire foy çooook hoş görünüyor)
en iyi yardımcı erkek oyuncu, komedi:
HENRY WINKLER, BARRY
şaşırtıcı başlıyor gece. hak etti mi? evet.

of bu en zor kategorilerden!


jimmy kimmel ve tracy morgan sahnedeler... michael ve colin'i ne kadar beğendiğini söylüyor jimmy.



en iyi yardımcı kadın oyuncu, komedi:
ALEX BORSTEIN, THE MARVELOUS MRS. MAISEL
kendisi bu sene ödülü en iyi seslendirme sanatçısı olarak da almıştı.
sutyen giymediğini kendisi de söyledi ama zaten görebiliyoruz.
linda cardellini gibi ama değil. rachel brosnahan ağlıyor.

millie bobby brown ve emilia clarke
şimdi en iyi senaryo, komedi:
AMY SHERMAN PALLADINOTHE MARVELOUS MRS. MAISEL
buna şaşırmadım o kadar, ama atlanta bekliyordum...



sandra oh ve andy samberg sahnedeler
ödül zarfını yırttı sandra oh ve beklenen la la land esprisini yaptı
en iyi yönetmen, komedi
AMY SHERMAN PALLADINO, THE MARVELOUS MRS. MAISEL
iki emmy'siyle sahnede amy. ay çok hak etti. ne diyim bilemedim. şapkası ise... hiç çıkartmıyor ona da alıştık. 4non blondes gurubundan sanki.

tören başlamadan önce 32 dakika kadar uyudum. hemen başlamadan önce de lenslerimi ve makyajımı çıkarmayı başardım. lensleriyle uyuyakalanlar bilir, lens kurur ve gözünüze yapışır. ya da gözünüz kurur ve lensinize yapışır. çare beklemektir.



angela bassett ve tiffany haddish sahnedeler.
tiffany'yi seviyorum ama gökkuşağı elbisesi içın aynısını söyleyemeyeceğim.
angela bassett hiç yaşlanmayacak sanırım.
en iyi kadın oyuncu, komedi
RACHEL BROSNAHAN, THE MARVELOUS MRS. MAISEL
yes baby.



michael douglas sahnede. acaba neden? promote edecek bir şeyi var herhalde...
en iyi erkek oyuncu, komedi
BILL HADER, BARRY
ne dedim size barry gazlaması. ikinci sezona onay verdik seyirci toplamamız lazım

maya rudolph ve fred armisen sahnedeler. emmy tarihi hakkında her şeyi bildiklerini iddia ediyorlar.
en iyi yardımcı kadın oyuncu, mini dizi/tv filmi
MERRITT WEVER, GODLESS
yine epik bir teşekkür konuşması mı geliyor acaba? yok bu seferki daha normal.



kit harington ve constance wu sahnedeler
prompterdan okumalı dramatık bir sunum
no komiklik.
en iyi yardımcı erkek oyuncu, mini dizi/tv filmi
JEFF DANIELS, GODLESS
atına da teşekkür ettiğine göre devam edebiliriz.
izleyin bence:





aidy bryant ve bob odenkirk sahnedeler
en iyi senaryo, mini dizi/tv filmi
USS CALLISTER, BLACK MIRROR

alec baldwin ve kate mckinnon sahnedeler
betty white 24 kere aday olmuş ödüle ve 8 kere kazanmış. oha.
sahnede şu an kendisi.
ağzı bozukluğun en çok yakıştığı simalardan.

sahnede: james corden
en iyi yönetmen, mini dizi/tv filmi
RYAN MURPHY, THE ASSASSINATION OF GIANNI VERSACE: AMERICAN CRIME STORY

sahnede leslie jones ve ru paul
muhteşem bir ikili
en iyi kadın oyuncu: mini dizi/tv filmi
REGINA KING, SEVEN SECONDS
gerçekten şaşırdı ya da gerçekten çok iyi bir oyuncu

larry david ve rachel brosnahan sahnedeler

en iyi erkek oyuncu, mini dizi/tv filmi
DARREN CRISS, THE ASSASSINATION OF GIANNI VERSACE: AMERICAN CRIME STORY
YESSSSSSS!



abbi jacobson ve ilana glazer sahndeler
en iyi senaryo: variety show
JOHN MULANEY








en iyi yönetmen: variety show
GLENN WEISS, OSCAR
glenn weiss kız arkadaşına evlenme teklif etti evet.

tina fey sahnede. saçını anlıyamadım. ama her zaman çok tatlı.
in memoriam aretha franklin'le açılıp anthony bourdain'le devam ediyor...



hadi bakalım sırada dramalar...


samantha bee ve taraji p. hanson
en iyi yardımcı erkek oyuncu, drama
PETER DINKLAGE, GAME OF THRONES
YES. 7 kere aday oldu 3. keredir kazanıyor.



elisabeth moss ve samira wiley sahnedeler
çok merak içındeyim aşırı merak içindeyim
en iyi yardımcı kadın oyuncu, drama
THANDIE NEWTON, WESTWORLD

en iyi senaryo, drama
JOSEPH WEISBERG & JOEL FIELDS, THE AMERICANS

hanna gadsby sahnede:


onu çok seviyorum.



en iyi yönetmen, drama
STEPHEN DALDRY, THE CROWN



en iyi erkek oyuncu, drama
MATTHEW RHYS, THE AMERICANS
OFFFF ÇOK MUTLUYUM!
keri russell: "If you propose to me, I will punch you clean in the mouth."



en iyi kadın oyuncu, drama
CLAIRE FOY, THE CROWN
onun da şaşkınlığı gerçekçiydi.



rick and morty sahnede yani sanal olarak sahnede...

en iyi yarışma programını açıklıyorlar
RU PAUL'S DRAG RACE

dave chapelle ve neil brennan (comedians in cars getting coffee'de ilk kez gördüğümden beri sevdiğim) sahnedeler
VARIETY SKETCH SERIES: SATURDAY NIGHT LIVE

SNL'e sevinedururken bu da çok merak ettiklerimden...
eric bana ve connie britton sahnedeler
eric bana'cim canim.
VARIETY TALK SHOW: LAST WEEK TONIGHT WITH JOHN OLIVER (yine)

en iyi mini dizi (limited series)
ben stiller, patricia arquette ve benicio del toro sahnedeler (çünkü escape at dannemora isimli bir dizide birlikte oynuyorlar-ben stiller yapımcı)
THE ASSASSINATION OF GIANNI VERSACE: AMERICAN CRIME STORY

will ferrell sahnede
ağır ağır yürüyor komiklik yapıyor
en iyi dizi: KOMEDİ
THE MARVELOUS MRS. MAISEL

kenan thompson sahnede
henry winkler'a onunla gurur duyduğunu söyledi
sonra da sanki bunu benden duymaya çök ihtiyacı vardı dedi
henry winkler güldü
ve perde.

en iyi dizi: DRAMA
GAME OF THRONES



güneş açmadan biten bir şov olduğu için öncelikle tüm emeği geçenlere buradan sevgilerimi gönderiyorum. barry ve claire foy dışında şaşırdığım kazanım olmadı. thandie newton için sevindim ama yvonne strahovski için ann dowd için alexis bledel için üzüldüm. the marvelous mrs. maisel hakkında yine çok haklı çıktım ve game of thrones için kendim çekimişimcesine gururla doldum. this is us kazanmadığı için çok sevindim. ona verirler diyor, için için üzülüyordum, iyi ki haksız çıktım. şimdi acaba biraz olsun uyuyabilecek miyim diye düşünmekten kendimi alamıyorum ve dişlerimi fırçalamak üzere önce banyoya oradan da yatağıma doğru harekete geçiyorum.