bartu ben

bartu küçükçağlayan, bartu ben

nasıl gülüyorum nasıl eğleniyorum her yeni bölümünü nasıl heyecanla bekliyorum anlatamam!
öyle güzel bir iş yapmışlar ki, gidişatı aşağı yukarı tahmin edebiliyorum, ama bu bayat bir his gibi değil. bartu hem çok kendisi hem de kendisinin parodisini çok iyi oynuyor. sanki tanıyorum. ama öyle geliyor. hayata dair endişeleri ne kadar karikatürize de edilse çok benden, bizden. yoksa ünkü de değilim, menajerimd e yok, türlü türlü ödüllerim de.
cemre ebuzziya bir cevher niteliğinde. gizem/gizmo karakterini canlandıran nazlı bulum çok komik, küfür bir insanın ağzına bu kadar mı yakışır...



yönetmen bartu küçükçağlayan'la kelebekler'de de çok iyi bir iş çıkaran tolga karaçelik. senaryo ise küçükçağlayan'ın kendisine ait. oh ya yaşasın! adam gibi bir komedimiz oldu. neye benziyor diye sormayın girip izleyin bence. blutv'nin ilk haftası bedava. denemek bedava yani, sonra bakarsınız.