VELVET BUZZSAW

gençliğinden beri yaşlı görünen ya da hiç yaşlanmayan rene russo ve jake gyllenhaal
velvet goldmine değil buzz lightyear hiç değil: velvet buzzsaw.
beni meraklandırdı
yine yönetmen dan gilroy'un çektiği nightcrawler'ı da beğenmiştim, jake gyllenhaal'u son yıllarda tek beğendiğim rolüydü zaten herhalde, buna da elim hemen bir gitmedi, izleyince sevdim, araştırınca daha da memnun oldum.
kadro biraz kalabalık, çoluktan bokluk matematiğinden bahsetmeme gerek yok sanıyorum. toni colette, rene russo, john malkovich, tom sturridge (bu da ne az gösteriyo kendini)...
1 şubatta netflix'te oynayacakmış. ondan hemen önce de sundance'te gösteriliyo.
artık böyle oldu. ben sinemada izleme opsiyonum da olduğu surece buna karşı değilim. roma'yı hala izleyemedim sinemada o ayrı tabii, sinemada izlicem diye evde de izlemiyorum, takıldım kaldım böyle. hasta olmayın en önemlisi bu hayatta.