dark phoenix oh la la

burrrnnnn

the umbrella academy. şaka şaka.
heyecanlandım valla.
ama en çok neye heyecanlandım biliyor musunuz? uzun zamandan sonra ilk kez hafif uzamış saçlarıyla michael fassbender'i gördüğüme!
canım benim.
yakında onların da üreme haberlerini alırız gelini alicia vikander'la diye tahmin ediyorum ama kısmet tabii bu işler.
sophie turner'ı da kutluyorum, sansa stark'ın geldiği yerlere bak sen.
platin saçlı jessica chastain'i de beğendim.
az önce jimmy fallon izlerken de şu iki önemli bilgiyi edindim:
1. chastain'in karakterinin adı smith değilmiş. ama acaba neymiş?
2. chastain ve mcavoy'un bu birlikte üçüncü filmleriymiş, sette mcavoy'u çok ciddi gören chastain ona bir oyun oynamaya karar vermiş. professor x olarak iplere bağlı bi şekilde film sihrini ortaya koydukları bir sahnenin çekimleri sırasında bir anda macarena çalmaya başlamış. mcavoy'un el ve kollarının bağlı olduğu ipleri kontrol eden kuklacılar da mcavoy'u macarena figürleriyle dans ettirmeye başlamışlar. herkes tabii çok gülmüş, eğlenmiş. en başta da sophie turner ve jessica chastain.
işte böyle.
buyrun fragmanda şimdi de sıra.
öpüyorum canlarım.