indie spirit ödülleri

glenn'cim köpeğiylen gelmiş
beklentim çok yüksekti bu törenden ama beklediğimi bulamadım. yani hereditary'nin hiç adı geçmemiş mesela. buldukları bütün ödülleri if beale street could talk'a vermişler. ben ki yavaş severim bu film hiç olmadı bana, bir şans daha veririm günün birinde belki fena da gitmiyordu ama o mırıl mırıl konuşmaları izlemeye dayanamadım. (bu arada ben bazen kendimi çok sinirlenirken buluyorum filmlere biliyor musunuz? ses mevzuundan. çok önemli ses. müzik ve efektler onun önüne geçmemeli mesela, tabii nerede izlediğiniz de önemli, nasıl bir kopya izlediğiniz daha da önemli... ağız şıpırtılarına ve nefeslere filan da takılabiliyorum, bayağı asabım bozuluyor, fısıltı hiç sevmem mesela gerilirim, sanırım bir uzmana danışmam gerekiyor hahahah) 
neyse...
glenn close burada da kapmış ödülü, çok sevdiğim eighth grade ise en iyi ilk senaryoyu alabilmiş yalnızca. olsun varsın. 
adayların tamamını şurada görebilirsiniz, kazananlar ise aşağıda

sunucu subrey plaza'dan törenin açılışı: (2 vidyo birden)






ve kazananlar:

YÖNETMEN – Barry Jenkins, If Beale Street Could Talk
KADIN OYUNCU – Glenn Close, The Wife
ERKEK OYUNCU – Ethan Hawke, First Reformed
YARDIMCI KADIN OYUNCU – Regina King, If Beale Street Could Talk
YARDIMCI ERKEK OYUNCU  Richard E. Grant, Can You Ever Forgive Me?
SENARYO – Nicole Holofcener and Jeff Whitty, Can You Ever Forgive Me?
MONTAJ– Joe Bini, You Were Never Really Here
BELGESEL – Won’t You Be My Neighbor? (Yönetmenler: Morgan Neville; Yapımcı: Caryn Capotosto, Nicholas Ma)
SİNEMATOGRAFİ–Sayombhu Mukdeeprom, Suspiria
İLK FİLM – Sorry to Bother You (Yönetmen: Boots Riley; Yapımcılar:Nina Yang Bongiovi, Jonathan Duffy, Charles D. King, George Rush, Forest Whitaker, Kelly Williams)
en sevdiğim ikili (bo burnham & elsie fischer)
İLK SENARYO – Bo Burnham, Eighth Grade
JOHN CASSAVETES ÖDÜLÜ – En el Séptimo Día (Yönetmen: Jim McKay; Yapımcılar:Alex Bach, Lindsey Cordero, Caroline Kaplan, Michael Stipe)


suspiria'yı temsilen
ROBERT ALTMAN ÖDÜLÜ – Suspiria (Yönetmen: Luca Guadagnino; Casting: Avy Kaufman, Stella Savino; Cast: Malgosia Bela, Ingrid Caven, Lutz Ebersdorf, Elena Fokina, Mia Goth, Jessica Harper, Dakota Johnson, Gala Moody, Chloë Grace Moretz, Fabrizia Sacchi, Renée Soutendijk, Tilda Swinton, Sylvie Testud, Angela Winkler)


barry jenkins & alfonso cuaron
YABANCI FİLM – Roma, Mexico (Yönetmen: Alfonso Cuarón)
YAPIMCILAR ÖDÜLÜ – Shrihari Sathe
ÇİÇEĞİ BURNUNDA OYUNCU – Alex Moratto, Sócrates 
TRUER THAN FICTION ÖDÜLÜ – Bing Liu, Minding the Gap
BONNIE ÖDÜLÜ – Debra Granik