kristen x 16 dakika

çok sevdiğim personal shopper filminden. 
en sevgili arkadaşım kristen stewart kariyerinden bahsediyor bu vanity fair videosunda, çok da tatlı bahsediyor. geçen kış charlie's angels çekimleri sırasında istanbul'a gelmişti bunlar biliyorsunuz. ben de o günlerden birinde soho house'ta sex and the city trivia'sı yapıyordum ve karşılaştık. aşırı heyecanlandım, ama kendimi tutamazdım ve merhaba dedim. o da merhaba dedi çekingen çekingen. sonra ben balkona sigara içmeye çıktım ve yaşadığım deneyime inanamayarak bi arkadaşımı aradım. içeri geri girdiğimde ayağa kalkıp yanıma geldi, ben sana demin çok soğuk davrandım fotoğraf çektirmek ister misin dedi, bence soğuk davranmamıştı, kristen bu sonuçta ne kadar sıcaklık bekleyebilirsiniz ki, benim anlamam biraz zaman aldı, ama olur tabii oha kristen herhalde isterim dedim, heyecan katsayım git gide arttı. bi arkadaşı da bizimle balkona geldi ve birlikte fotoğraf çektirdik. ben de ona bütün kariyerini hayranlık ve keyifle izlediğimi söyledim, söyleyebildim yani bunu, o heyecandan insan ne dediğini pek bilemiyor ama bir üst limit var, oraya ulaştıktan sonra okeysin, ne diyeceksen diyorsun, senden geçmiş artık, ruhunu teslim etmişsin bir kere, zaten dedin dedin bir daha ne zaman karşılaşıcan kristen'le. istiyorsan trivia'ya da katılabilirsin dedim kristen bacıma, o arada kafamdan ne var ki soruları hemen ingilizceye çeviriveririm gibi düşünceler geçiyor. katılmadı tabii.