the irishman

al & robert (hoffa & the rishman-frank sheeran)

the heat'ten sonra robert de niro ve al pacino'yu yeniden bir araya getiren film the irishman, bu da yetmezmiş gibi yönetmeni martin scorsese. cillopssss
daha da acayibi film netflix yapımı yani roma gibi bu da aynı anda hem sinemaya hem de televizyona gelecek. bu işe bir ben mi sevinemiyorum acaba?
bu arada şu sinema bilet fiyatları hikayesi hala kendini toparlayamadı, geçenlerde citys'de babamı yesterday'e götürdüm, bilmem biliyor musunuz ama geçen yıl mayıs ayında başlattıkları bir 50 yaş üzerine biletler 10 tl kampanyası vardı gündüz seanslarında, dedim ne harika işte babacığım bundan yararlanır, efendim birincisi 60 yaşa çıkmış o sınır, ok babam da 68 yaşında zaten ordan kurtardık, ama bilet 19 tl. yani yuh bence. 15 olsa bari, orta yol. neyse bizimki gitti yine de, çok da beğendi filmi. yesterday hala oyuyor bu arada, siz de gidin, 34.50 tl'ye gitmeniz gerekecek tabii. biz ne zaman bu kadar zengin ya da bu kadar fakir olduk ben anlamıyorum.
konuyu nasıl da dağıttım, the irishman uzun zamandır yani en son martin scorsese çektiğinden beri çekilmeyen türden bir güzel mafyatik film, işin içine politikanın karışmış olduğunu da fragmanı izledikten sonra anlayacaksınız.
buyursunlar...