the lighthouse




the lighthouse'un yönetmeni the witch'in yönetmeni aynı zamanda ve bu heyecan verici. yani hem bir görsel şölen en psikosomatik bir şeyler izleyeceğimizin habercisi ve garantisi. bu arada iki post arka arkaya kristen ve robert'la ilgili oldu tesadüf mü? evet. illa bi hollywood katıcam ya araya tutamıyorum kendimi. film cannes'da fipresci ödülünü aldı bunu da not edeyim. bizdeki vizyon tarihi belli değil ama benim ümidim filmekimi'ne gelmesi... kısmet.



afiş de çok harika. ama zaten lighthouselarla ilgili her şey çok harika bence.

Yorumlar