1917

george mackay

hayır bu bir alphan eşeli filmi değil
ooo
uuu
bel altııı
neyse efendim şöyle ki bu filmi çeken kişi sam mendes ve kendisi benim en en en en sevdiğim filmlerden olan american beauty'nin yaratıcısı
bugünlerde kevin spacey gibilerinin ismini ne kadar ağzımıza alamasak da o filmi o film yapan çok önemli bir unsurdur kendisi bunu da belirtmeden geçmemiş olayım.
şimdi bu da bir birinci dünya savaşı filmi tarihten de anlaşılacağı üzere 14-18 hatırlıyorsunuz değil mi? aferin.
fragmanda hepsini göremeseniz de ben oyunculardan bahsetmek istiyorum, yani bilhassa da bu yüzden bahsetmek istiyorum çünkü son ay ve yıllarda ağzımızın suyunu akıtan ve akıtmakta olan herkes burada:
benedict cumberbatch - o görüldü zaten beni çok da heyecanlandırmıyor fiziksel olarak
colin firth - o da görüldü geçiniz
andrew scott - ınınınııııın! nam-ı diğer the hot priest say whaaat? #fleabag illa söyleteceksiniz
richard madden - crowd pleaser - beni açmaz ama iyi bir insan belli ki
veee george mackay - kendisi captain fantastic'te evin en büyük oğluydu filmin sonunda saçlarını kesiyordu çipildi ve gelişmişti ben çok beğenmiştim