bazı (yeni) polisiyeler

matt bomer dünyanın en güzel ilk üç insanından biri. the sinner, 3. sezon
the sinner takes it all demek istedim. ve dedim. ne istersem derim çünkü. benim blogum benim kararım. ÇOK KOMİK.
şimdi bu the sinner'ın üçüncü sezonu. ilkini mi sevdin en çok, yoksa ikincisini mi derseniz cevabım ilki olur ama bu ikincisini sevmediğim anlamına gelmez. bu bilgi de burda dursun. the sinner'ın üçüncü sezonuna dair beni en çok heyecanlandıran şey: chris messina.

chris messina, sharp objects.

değinmek istediğim ikinci bir konu daha var ki o beni şu an the sinner s03'ten daha fazla heyecanlandırıyor: the outsider.
bir hbo yapımı. birinci ve en önemli farkı bu.
ikincisi ben mendelsohn.
üçüncüsü de bill camp.

bill camp, the night of

bill camp'in oynadığı her şey çok iyi. bkz. the night of. the leftovers. joker. the killing of a sacred deer. the outsider'ın bir stephen king uyarlaması olduğunu da söylemeden geçmeyeyim. bu yıl king'in yılı olmaya devam edecek gibi görünüyor ve buna hiçbir itirazım yok.

the sinner, 3

the outsider