dakika dakika 77. altın küre ödül töreni


yine son kez sunacağını söyleyerek başlıyor ricky.
5. kez sahnede. snl'de olsak özel ceketini almış olurdu. (kamera brad pitt'i gösterdi o an ve çok yakışıklıydı) (spoiler alert: admin bu gece brad pitt'ten birkaç kere daha bahsedecek)

joe pesci-baby yoda. gecenin ilk (ve son?) baby yoda esprisi? (sonmuş)
"the irishman was amazing. long, but amazing."
"james corden'in fat pussy olduğunu öğrendik ve bir de üstüne cats'te rol aldı," dedi.
"this is the worst thing happened to cats, since dogs," dedi sonra da. hahahhaah. ama asıl:
“The companies you work for, unbelievable. Apple, Amazon, Disney. If ISIS starting a streaming service, you’d call your agent, wouldn’t you? So if you do win an award tonight, don’t use your platform to make a political speech. You’re in no position to lecture the public about anything. You know nothing about the real world. Most of you spent less time in school than Greta Thunberg. So if you win, come up, accept your little award, thank your agent and your god and f— off.”

oohhhffff ağızlarına sıçtı herkesin, tom hanks'in bakışları şimdilik gecenin en çok konuşulan, tweetlenen şeyi oldu.


jennifer aniston ve reese witherspoon sahnedeler, birbirilerine çok yakıştıklarını belirtmek durumundayım.


en iyi erkek oyuncu, komedi: RAMY YOUSSEF, RAMY
beklemediğim ama çok sevindiğim bir sonuç oldu bu, fonda da dizinin harika jenerik müziği çalıyor. ben de dans ediyorum.
aynı ikili şimdi bir ödülü daha sunuyorlar:
en iyi erkek oyuncu, mini dizi: RUSSELL CROWE, THE LOUDEST VOICE
crowe burada değil ama mesaj göndermiş yangınlardan ailesini korumaya çalıştığı avustralya'dan... ödülü jared harris'in almamış olduğuna inanamakla birlikte crowe'un iyi bir iş yaptığından da eminim. the loudest voice tekrar listemde bombshell ve the morning show'dan sonra. digiturk bein connect'te var.

annette bening sahende ve aşırı güzel görünüyor ve en iyi film adaylarından 1917'yi (sam mendes) takdim ediyor. biz de 7 şubat'ta izleyeceğiz filmi.

elton john (ve gözlükleri) ve bernie taupin sahnedeler. herkes ayakta alkışlıyor. oo ellen da seyirciler arasında. çıkmazdı o gece dışarı ne oldu acaba (admin az sonra bunun sebebini öğrenecek)? neyse, rocketman'i tanıtıyorlar. hadi imdb elini çabuk tut da şu sov fotoğraflarını koy artık siteye! (saat 07:22 hala yalnızca sekiz foto yüklediler)

ricky is back. the irishman'den kısa bir video izleyeceğiz şimdi diyor, 88 dakika sürecekmiş. ahahahha.

sophia vergara ve matt bomer sahnedeler. ve direkt saçmaladılar.
en iyi yardımcı erkek oyuncu, STELLAN SKARSGARD, CHERNOBYL
şaşırdım buna da, chernobyl'in gece boyunca ödülleri süpüreceğinin habercisi mi? (eeeh)

veeeee!
en iyi dizi, drama: SUCCESSION
yes thank you very much!

ricky tonu biraz yumuşatıyor sanırım. hfpa'in başkanı lorenzo bir şey var şimdi sahnede, ona da espri yazmışlar: "her sene ricky için bu son diyoruz sana am bunu yazıya dökmemiz lazım artık sanırım," dedi ricky'ye. girişi öyle sert yaptı ki ricky, gecenin akışının tonunu bozdu neredeyse. haklı ve komikti o ayrı. ama bu gerçekçi bir ortam olsa zaten şu an uyuyor olurduk izlemek yerine, yarın da sonuçlara bakar, "ok," der geçerdik.

harvey keitel sahnede. ya bu adamların hepsi aşırı yaşlandılar, konuşmalarını dinlemek acı veriyor. neyse keitel yine en iyileri aralarında sanırım. the irishman'i tanıtmak için sahnede elbette.



ted danson ve kerry washington sahdeler...
en iyi kadın oyuncu, komedi: PHOEBE WALLER-BRIDGE, FLEABAG
yine andrew scott'a teşekkür ediyor, "aramızdaki kimyadan bahsediliyor," diyor, "ama bu tamamen andrew'nun başarısı çünkü gerekirse bir çakıl taşıyla bile kimya yaratmayı başarabilecek bir aktör o." ayrıca çok hoş görünüyor ve harika bir takım giymiş ve zaten kalbimin kazananı.

sienna miller ve kit harington sahnedeler. çok önemli bir kategoride sıra...
yabancı dilde en iyi film: PARAZİT
bong joon ho sahnede. hollywood'un onayladığı korelilerimizden. açıkçası alev almış bir genç kızın portresi varken bilmiyorum. çevirmen kız da bayağı kırptı sanıyorum dediklerini adamın, neyse artık. galiba şey dedi, "altyazı okumayı öğrendikçe pek çok iyi filmi de keşfetme şansınız olacak."

bir yandan yeni yerli dizimiz alef'in ilk tanıtımlarını izliyoruz, iyi görünüyor. kenan imirzalioğlu, ahmet mümtaz tayan ve melisa sözen'li dizi blutv'de 'yakında' başlayacak.

pierce brosnan ve çirkin sakalı sahnedeler. özene bezene yaratılanlardan bu da. geçen mamma mia izlerken yine onu düşündüm. ooo oğullarını getirmiş yanında. birinin adı paris sanırım da diğerini duyamadım (dylan'mış) (bu arada dört oğlu varmış da ikisini getirmiş yalnızca). geri vermekten ve amerikada aç çocuk kalmasın vakfından bahsediyorlar. ezbere/prompter konuşmalarının hepsi çok boring.

kate mckinnon sahnede ve bugün doğum günü. carol burnett ödülü için buradaymış ellen degeneres benim şaşırmam normal gördüğünüz gibi. mckinnon ellen'ın ona verdiği şeyleri sıralıyor şu anda onu takdim etmeden önce. ellen'ı izleyerek eşcinsel olduğunu keşfedişini anlatıyor. tabii ki çok tatlı, çok komik. "bana kimliğimi özgürce yaşamak ve güzel bir hayata sahip olma şansını sağladığın için teşekkür ederim sana," diyerek bitirdi, aşağı yukarı.
bu arada suzi gelip bacaklarımın arasına yerleşti, ben yine tuvalete gidemiyorum anlaşılan. 04:48

teşekkür konuşmasına avustralya'ya sevgilerini göndererek başladı elen. herhangi bir ödül törenine kazandığını bilerek gelmek süper bir his diyor :D istediğim kadar konuşabilirim çünkü özel bir ödül bu ve geri sayım yapmıyorlar diyor. portia da güzel görünüyor bayağı.

kamera arada bir paul rudd'a uğruyor da... bu adam uzaylı filan herhalde. gerçekten nasıl bir cilt o, kaç yıldır izliyoruz insan nasıl hiç yaşlanmaz... ooo beyonce hanımlar da buradaymış! dikkati direkt dağıldı.

ellen hala konuşuyor bu arada, şaka yapmamış, "20 dakika konuşurum istersem," derken herhalde.

ay yine mi reklam! üüüf! reklam izlemek için mi kalktım ben sıcacık yatağımdan? kahvem de soğudu be suzi, yani tuvalete gitmesem de olur ama bi su kaynataydım iyiydi. #kaynata

twitter'ı açmamak yalancı da olsa bir huzur vermiş bana onu fark ettim. (sonra açtı dayanamadı, ama seviyeli bir ilişki kurdu admin)
ana d'armas ve daniel craig sahnedeler. knives out. bu hafta giriyor vizyona izleyin mutlaka. filmlerini tanıtıyorlar. bu kızı blade runner'la tanıdık, bu işi yapmak zorunda olmasını sağlayan bir suratla gelmiş dünyaya. ilginç bir güzellik.

ooo lauren 'gilmore girl' graham ve sanırım tim allen sahnedeler.
en iyi erkek oyuncu, drama: BRIAN COX, SUCCESSION
tüm roy ailesi ayakta alkışlıyor. tabii ki brian cox kazanacak idi. tahmin edebildiğim kategorilerde böyle konuşmak kolay biliyorum!

ewan mcgregor ve margot robbie sahnedeler...
en iyi senaryo: QUENTIN TARANTINO, ONCE UPON A TIME IN HOLLYWOOD
margot neşe içerisinde anons etti yönetmenini. ödülü robert bolt'a adadı. senaristlerin dekanıymış. bakalım kimmiş (cahillik alert mü bu kadar nerd olmaya gerek yok mu arasında bir yerlerdeyim) doktor jivago ve arabistanlı lawrence'ın oscar ödüllü senaristiymiş. neyse. ilk çocuğuna hamile olan karısına da selam çaktı.


amy poehler ve taylor swift sahnedeler. taylor swift'in boyu kaç araması yapıyoruz şimdi google'da.
en iyi animasyon filmi: MISSING LINK
işte bu sürpriz oldu kesin frozen kazanır diyen tembel beyinlerimize.

suzi bu sefer kesin kalkıyorum bak sonra yine koyacağım seni kucağıma. aşkıımmmmm! (kalkamadı)

casper reklamında oynayan adamın toupee'sinden (takma saç) gözlerimi alamıyorum. tanıttıkları bilgisayara dair hiçbir şey ne dinledim ne anladım sadece adamın saçlarına bakabiliyorum. ya arkadaşlar bu avustralya'daki yangınlar ne zaman sönecek? ağzımı bu konuda her açtığımda sesim titremeye başlıyor ve gözlerim doluyor. ne boktan varlıklarız biz ya. vallahi hiç hak etmiyoruz üzerinde yaşadığımız şu dünyayı, bi siktirip gitsek de yeniden başlasa her şey. neyse... (admin şaka kaldıramayacak durumda şu an)

sahnede leonardo di caprio ve brad pitt var. brad çok yakışıklı. yıllar sonra sonunda brad pitt'i yakışıklıklar listeme alacak gibi görünüyorum. tabii ki #ouatih'u tanıtıyorlar. ilk fırsatta yeniden izleyeceğim bunu.


gwyneth sahnede. kahverengi tül bir elbise giymiş. tabii ki yakıştırmış.
en iyi yardımcı kadın oyuncu, LAURA DERN, MARRIAGE STORY
tabii ki. ben şahsen filmi izledikten sonra o kadar etkilenmedim. fragmanlarda daha çok etkilenmiştim oyunculuğundan. ama olsun.

priyanka chopra ve nick jonas sahnedeler. komik olaya çalıştılar ama olmadı.
en iyi dizi, komedi: FLEABAG
YAAAAANİ! TABİİ Kİ!


ansel elgort ve dakota fanning sahnedeler, en iyi şarkı ödülünü şarkı söyleyerek anons ediyor ansel. dakota gözlüklü.
en iyi şarkı: I'M GONNA LOVE ME AGAIN, ROCKETMAN
elton yine sahnede. şarkıya bir şey diyemeyeceğim de rocketman'i hepinize bir kez daha hatırlatmama vesile olsun bu ödül.

sacha baron cohen ve saks mavisi takım elbisesi sahnedeler, yakışmış. jojo rabbit'i tanıtıyor. 31 ocak'ta giriyor ülkemizde vizyona. merak var.

zoe kravitz ve cici babası jason momoa sahnedeler.
en iyi yardımcı kadın oyuncu: PATRICIA ARQUETTE, THE ACT
i love you patty! yine dedi diyeceğini!
aynı ikili şimdi kazananını en çok merak ettiğim kategorilerden birini açıklıyor:
en iyi kadın oyuncu, drama: OLIVIA COLMAN, THE CROWN
tabii ki tabii ki tabii ki!
fleabag'e selam çaktı. biraz çakır keyif olmuş ve ödülü kazanmayı hiç beklemiyormuş. tabii ki çok tatlıydı.


charlize theron sahnede. tom hanks'e cecil b. demille yaşam boyu başarı ödülünü sunacak. ona ilk rolünü vermiş that thing you do'da ve yine çok kibarmış. charlize'i çok sevdiğimi söylemiş miydim? toparlıyım, küçük bir kızken charlize'in en sevdiği film splash'miş.vhs kasedini parçalanana dek izlemiş sonra da tamir etmiş. ilk rolünü tom hanks'in yönettiği ttyd'da almış. aşırı derecede heyecanlı ve gergin olduğu bir noktada hanks gerilimi onun adına üstlenip theron'dan ona bir beş dakika vermesini istemiş. işte tom böyle iyi biriymiş.
şimdi de aynı ellen'da olduğu gibi kariyerinin barkovizyonunu izliyoruz.
ben de diyorum neden bütün sülalesiyle gelmiş, unutmuştum ona bu ödülün takdim edileceğini.
ah canım, ağladı ya da "göz yaşlarına hakim olamadı." ay yine ağladı. tom hanks gecenin en çok gifi paylaşılan aktörü oldu sanırım. beş çocuğu varmış. iyi bari, kardashianlar yerine hanks'ler üresin.


helen mirren ve antonio banderas sahnedeler. allah allah. banderas bu tören için 20 yaş vermiş anladığım. bu ne be süt oğlan!
en iyi yönetmen: SAM MENDES, 1917
şaşırttı. tarantinolar, scorseseler vardı listede ama... neyse, american beauty benim, "en sevdiğin film nedir?" sorusuna vermeye en yatkın olduğum yanıttır, mendes de onun yönetmenidir.

cate blanchett sahnede. tabii ki harika görünüyor. çok harika görünüyor. avustralya'daki gönüllü itfaiyecilere ve

tiffany haddish ve salma hayek sahnedeler.
en önemli kategori.
en iyi kadın oyuncu, mini dizi: MICHELLE WILLIAMS, FOSSE/VERDON
"Women, please vote in your own self-interests. It's what men have been doing for years.”
hamile bu kızımız da ikinci defa. dizinin yönetmeni thomas kail de müstakbel çocuğunun babası.
kadınların seçme hakkının öneminden bahsediyor. herkes alkışlıyor, tiffany haddish de arkadan tezahürat ediyor. oyunuzu doğru kullanın mesajı veriyor. bu arada geceye tabii ki busy phillips'le katıldılar.
en iyi mini dizi: CHERNOBYL
oh yes bebeğim.
jared harris yapıyor kabul konuşmasını.

artık kalksam ve şu kahvemi tazelesem mi ha, ne dersiniz? 06:17. (kalktı, birkaç ceviz attı ağzına kahvesini tazeledi, kedisini kucağına geri yerleştirmeyi başardı)

sahnede kim olduklarını ne yazık ki bilmediğim iki kişi ne yazık ki hala izlemediğim ama izleyeceğim dolemite is my name'i tanıtıyorlar.

şimi de jlo ve paul rudd sahnedeler. kazananı joker trivia'sından hatırlayanlarınız olacaktır.
en iyi film müziği: HILDA GUDNADOTTIR, JOKER.
izlandalı olduğunu telaffuz edilemez soyadından anlamışsınızdır.
aynı ikili hala sahnede.


en iyi yardımcı erkek oyuncu: BRAD PITT, ONCE UPON A TIME IN HOLLYWOOD
yesssss!!! ay alkışladım valla, suzicim de şaşırdı. ay çok mutluyum gözlerim filan doldu.

scar-jo ve chris evans sahnedeler
en iyi erkek oyuncu, komedi: TARON EGERTON, ROCKETMAN
inanamıyorum, aşırı mutluyum!
elton john da öyle! ağlayacak sanırım. ben öyle yapıyorum.


şimdi de:
en iyi kadın oyuncu, komedi: AWKWAFINA, THE FAREWELL
popülarite ödülü oldu bu biraz. ama sevinçlendim.

jason bateman ve biri, gerçekten kimdi hatırlayamıyorum marriage story'yi takdim ettiler. hadi artık reklamlar bitsin lütfeeeen! 06:44.

rachel weisz sahnede, kameralar hemen daniel craig'e döndü tabii. the two popes'u tanıtıyor. bunu da hala izleyemedim. geçen gün bi arkadaşımla içki içerken bana, "sen neden dışardasın, evde oturup bir şeyler izle de bize öner sonra," dedi. üzülsem mi sevinsem mi bilemedim.

allah allah, pierce brosnan yine sahnede. bu sefer yanında will ferrell var.
en iyi film, müzikal/komedi: ONCE UPON A TIME IN HOLLYWOOD
ben çok sevinçliyim yine. yaşasın.

hahaahahah kötü ama haklısınız
glenn close sahnede, geçen sene the wife'la kazandıydı en iyi drama kategorisinde ama oscarlarda şansı yaver gitmemişti hatırlarsınız.
en iyi erkek oyuncu, drama: JOAQUIN PHOENIX, JOKER
başka birinin şansı yoktu zaten karşısında...
canikom birazcık sarhoş sanırım. "rooney," dedi, ve durakladı. çok tatlı.

07:00

ben the walking dead izlemeyi bırakalı beri neler olmuş neler... bu reklamlar sayesinde güncelliyoruz kendimizi neyse ki.

rami malek sahnede, geçen yılın galibi.
en iyi kadın oyuncu, drama: RENEE ZELLWEGER, JUDY
sarhoş mu yoksa birazcık aklını mı kaybetmiş karar veremiyorum. ama önemli olan ödülünü hak etmiş olması. brava brava bacaksız.

evet son ödül. ricky'cim yeter artık bitirin şunu diyor. yine azarladı herkesi hahahah.
sandra bullock sahnede. bu kadın da hangi ara hollywood büyük anası oldu anlamadım. böyle aşırı bir itibar görmeler filan. hayır, severim de. while you were sleeping mesela. allahım kaç kere izledim acaba ben o filmi...
arkadaşlar, onu bunu bırakın da şimdi en iyi filmi açıklıyorum hazır mısınız?
en iyi film, drama: 1917
şaşkınlık içindeyiz.

güzel bir hafta olsun canlar.
foto/video updatelerimi de yapacağım gün içinde. haber veririm.
love you.