spider-man no way home

zendaya homeless stiliyle göz doldururken holland'ın ütüsüz gömleğini de görmezden gelemedik.
jacob batalon ise her zaman ki gibi görevi anlamış.


ya da no way jose! ilk teaser, filmin kendisini de bi değişiklik olmazsa mesela ne bileyim dünyaya meteor filan çarpmazsa (bennu you ok?) 17 aralık'ta izlicez.

neyse, şaka bi yana, çok seviyorum ben tom holland’ın peter parker’ını! tam bi minnoş. fragman da heyecanlandırdı! resmi olarak yayınlanmasından bir gün önce leak etti görmüşsünüzdür belki...  benuğraşmadım hiç izlemek için açıkçası alfred molina doktor octopus olarak geri döndü, daha önce tobey maguire’lı spider-man’de de aynı karakteri canlandırmıştı hatırlarsınız. benedict cumberbarch ve dr strange ise peter’a yardım etmek için arz-ı endam ediyor, neyse susayım da ben izleyin teaser’ı!