the morning show 2. sezon fragman

the morning show 2. sezonda will arnett sürprizi

ay ne kadar mutlu olduğumu ve heyecanlandığımı anlatamam the morning show'un ikinci sezonu için! yine bir sürü konuya ve insanların bu konulara bakış açılarına, niyetlerine, oyunlarına başka başka açılardan çok güzel odaklanıp bizi sarıp sarmalayacak harika bir 10 bölüm izleyeceğiz çünkü eminim buna! 

alicia florrick aka julianna margulies aka laura peterson

bu sezon kadroya beni çok heyecanlandıran bazı isimler katıldı; bunlardan ilki julianna margulies aka. alicia florrick the good wife'tan, er'cılar da vardır aramızda eminim ama ben o dönem er izlemedim post margulies er'cılardanım. bu zaten bildiğim ve çok sevindiğim bir haberdi çünkü florrick hayranlığımı her fırsatta dile getirmekten çekinmem. margulies'i uba'in yeni anchor woman'ı laura peterson rolünde izleyeceğiz.

fragman sayesinde will arnett'ten haberim odu hatta videoyu durdurdum emin olmak için yine de olamayıp interneti aramaya başladım ve gördüm ki haklıymışım. jennifer aniston'ın alex levy'sinin menajeri gibi bir rolü var anlaşılan. ama karakterine dair başa hiçbir bilgi yok şu anda ortalıkta. nedense sürpriz yapmayı tercih etmiş apple tv bu konuda.

steve carrell mitch kessler karakteriyle geri dönüyor ikinci sezonda. bu konuyu kurcalamayı bırakırlar mı acaba diye düşünmedim değil ama fragmandan anlaşıldığı üzere tüm siniri ve depresyonuyla hala aramızda canım michael scott'ım. 

ilk sezonun sonunda girl power şeklinde kenetlenerek bizleri uğurlayan alex (aniston) ve bradley'nin (witherspoon) arası bu sezon yine açılıyor bunu da görüyoruz, laura da (margulies) elinden geleni ardına koymayacak gibi görünüyor bu konuda.

haydi hayırlısı gencolar, 17 eylül'de buluşuyoruz! ve daha da güzeli ne biliyor musunuz? tüm bu insanlar pek yakında talk show appearance'larına başlayacaklar dizinin promosyonu için! yaşasın! :D