dakika dakika 74. emmy'ler

nicholas braun ve matthew macfadyen, succession 
aşağıda dakika dakika okuyacaksınız olup bitenleri fakat en sürprizsiz sürprizli geceydi diyebilirim. ödüller ezbere dağıtılmış sanırsınız ki bu sezon hiç televizyon izlememişler ve geçen senelerden akıllarında ne kaldıysa onlara vermişler oyları. yine de biz glamour severlerin keyfi yerinde, üzerine konuşacak birkaç malzeme de yok değil, fakat zayıf mı zayıf bir törendi. hepiciğinizi öpüyor ve güzel bir hafta diliyorum ilk günü çoktan geride kalmış olsa da. kendime de inşallah uyuyabilmeyi diliyorum. sevgiler bitanelerim.

03.02 başardım sanırım. bağlantı oldukça kötü.
mayor of television (kendini böyle tanımladı), kenan thompson seyircilerin arasında.
mahallemizden maç sesi geliyor bu arada, tekrar izleyen varsa demek...
bağlantı hala çok kötü kopup duruyo.
kenan şu an sahnede rhaenrya targaryen kılığıyla ve oprah'yı takdim etti.
allahım bağlantım kopmasın yeniden lütfen!
ya ben de işte geçen gün gözlüklerimin üzerine oturmuşum sağ oliyim! nasıl yamulmak ama nasıl! dün yaptırdım şimdi de aşırı sıkı olmuş. neyse alışıcam. 
ilk ödülümüz: (kadınlarla başlarlardı normalde, yardımcı kadın oyuncu to be exact, ben mi yanlış hatırlıyorum? bu emmy'ler bi acayip)
en iyi erkek oyuncu, mini dizi; MICHAEL KEATON, DOPESICK
ilk ödülümüz şaşırtmadı, benim bir favorim de colin firth'tü the staircase'le.
michael keaton çocukluğuna gitti. uzattı ama müziğin sesini duymadan inmesini de bildi. senior citizen indirimi de yapılmış olabilir, bilemeyiz.

çok garanti bi kategori geliyor, şaşırtır mı, göreceğiz...
jean smart ve hannah einbinder sahnedeler. AŞKLARIM!
hacks tiplemeleriyle gelmişler.
ŞAŞIRTMADI!
en iyi yardımcı erkek oyuncu, mini dizi; MURRAY BARTLETT, THE WHITE LOTUS
alkışladım tabii ki. ağlarım da ben söyliyim şimdiden.  normal bir şey yani bu benim için.

kenan sahnede yeniden.
arkada jennifer coolidge'i gördüm bi an ve el sallayasım geldi.
kahvem de zehir olmuş ohşşş! ama ancak ayıltır beni.
ayy christina ricci çok iyi görünüyorduuuu! bi an yakaladım!
leonardo dicaprio şakası geldi zendaya'nın yaşı üzerinden. 
kenan monoloğunu şu an yapıyo, deminki kopukluk sırasında kaçırmadığıma sevindim.
selena gomez beyaz giymiş yakışmış göründü. 
offf çok önemli bi kategori. meğersem sofia vergara varmış sahnede (bağlantısı yine kopan bir admin)
en iyi yardımcı erkek oyuncu, dram; MATTHEW MACFADYEN, SUCCESSION
oha. büyük sürpriz oldu bu. john turturro'nun kazanacağından öyle emindim ki! olmadı kieran culkin alır diyordum. şoktayım gibi bi şey.
artık her şey olabilir moduna geçtim. hemen mod değiştiririm. başka türlü hayatta kalamazsın. adapte olucan.
kerry washington ve gael garcia bernal sahnedeler. teleprompterdan okudukları için sıkıcılar.
en iyi yardımcı kadın oyuncu, dram; JULIA GARNER, OZARK
boooriiinggg!
sydney sweeney varken. ama çok iyi görünüyor ve tabii ki RUTH yüzde 104744647 haketti bu ödülü. nasıl bir final sezonuydu o öyle be! bakın direkt ağlamaya başlarım. gözlerim doldu bile hatta evet.

komediler kucaklandı şu an bir videoyla.
amy poehler ve seth meyers sahnedeler.
daha güzel bir ikili olamaz.
amy şahane görünüyor! karla welch mi var bu işin arkasında hemen kontrol edeyim (evet elbette, elbise de halston'mış). 
en iyi yardımcı kadın oyuncu, komedi; SHERYL LEE RALPH, ABBOTT ELEMENTARY
şaşkınlıktan küçük dilini yuttu kadın. bu tahmin ettiğimiz ama kalıbımızı basmadığımız bir durumdu, abbott elementary'cilik yani.
şarkı söylüyor. teşekkür etmek istedikleri de altyazı olarak geçti. çok iyi fikir! şahane! 
"I am an endangered species, but I sing no victim's song. I am a woman, I am an artist, and I know where voice belongs."
diane reeves şarkısıymış.

kenan lizzo'yla söyleşiyor. lizzo şahane görünüyor in kırmızı tül. i love lizzo.
en iyi yardımcı erkek oyuncu, komedi; BRETT GOLDSTEIN, TED LASSO
ay çok sıkıcısınız ama artık yeter ya! yani sevmiyor muyum seviyorum ama olmaz. a bu teşekkür listeleri herkeste varmış. ekrana bakamadığımdan görmemişim. hem yazıp hem izlemek zor olabiliyo. yine küfretti biplendi. bowen'ıma yazık oldu be! iceberg'im. ve anthony carrigan'a da. onun yılı olmalıydı.

squid game'ciler sahnede. killer bebek de sahnede allah korusun.
variety skeç dizisi; SNL
yani... sahnede 1500 kişi var şu an takriben.

only murders üçlüsü sahnede.
yine mi ya! admin üzgün.
en iyi variety talk show; LAST WEEK TONIGHT WITH JOHN OLIVER
yazık oldu seth meyers'ıma be. canım. kalbimin kazananı sensin. hiç merak etme!

bowen yang sahnede. i'm honored and horny. :)
medikal dramalardan bir klip izliyoruz şimdi de. severim bilirsiniz de. neden derken...
the good doctor ve bailey sahnedeler :)
doktorlara teşekkür ettiler.
en iyi yardımcı kadın oyuncu, mini dizi; JENNIFER COOLIDGE, THE WHITE LOTUS
şimdi de donma be ekran! please yani. 
konuşmayı bırakmıyor ve şimdi dans etmeye başladı. 
en iyi kadın oyuncu, mini dizi; AMANDA SEYFRIED, THE DROPOUT
oh be. 
tabii ki köpeği finn'e teşekkür etti. ağlarım.
ayyy don't worry darling reklamı çıktı! hahahaah şakamsı.

rings of power ekibi sahnede. ay kim bu kız diyorum! harfootlardan nori (markella kavanagh) ve ismael cruz cordova yani arondir.
en iyi yarışma programı; WATCH OUT FOR THE BIG GRRRLS
i love lizzo demiş miydim?
emmy müdürü sahnede. bla bla bla. 
sarah paulson ve shonda rhimes sahnedeler. n'alaka? ryan murphy'yi shonda'yla mı aldatıyosun yoksa kız?
governor's award'ı takdim edecekler. bu senenin kazananı GEENA DAVIS.

oo yakışıklı biri var reklamlarda ve plajlardan çöp topluyo. i'm in. kia reklamıymış. kia ne çok reklam vermiş!
outer range'e noldu ya... neden hala 2. sezon onayını almadı? 
neyse...
diego luna ve rosario dawson sahnedeler. andor yüzünden tabii.
en iyi yönetmen, mini dizi; MIKE WHITE, THE WHITE LOTUS
ağlıyo mu gülüyo mu anlamadım. babasından bahsedince ben hemen üzüldüm.
en iyi senaryo, mini dizi; MIKE WHITE, THE WHITE LOTUS

muhasebeciler ve noterler filan sahneye çıktı ve kenan laflarını ağızlarına tıktı. lovely.
bir komiklik daha. kumail nanjiani barmenmiş meğersem. jason suedikis de katıldı işin içine. sonra biri daha katıldı ama kim bimiyorum. kenan'ın dizisinden rol arkadaşı olabilir. (kel mitchell'miş kenan & kel'den.) 
la brea izlemeli miyim? dizinin oyuncularından natalie zea sahnede.
en iyi variety show, senaryo, JERROD CARMICHAEL, ROTHANIEL
izleyin. sahnede closet'ten çıkıyo. hem komik hem de bayağı duygusal.
ps: kürkü gerçek değildir di mi?

in memoriam için john legend sahnede.
betty white'la başladık. :( willie garson, david morse, bob saget, james caan, tony sirico, jean marc valle (!), anne heche, ray liotta... jean marc valle ya... şu an bir kez daha hatırlayıp çok üzüldüm. kimse ölmesin demiş miydim? demiyorum. birileri ölsün. ya da gözümüzün önünde çok acı çeksinler. sevdiklerinin de açı çektiğini görerek biraz daha acı çeksinler. çünkü öyle kötü insanlar var. ne yazık.
mariska hargitay ve christopher meloni sahnedeler.
en iyi erkek oyuncu, komedi; JASON SUDEIKIS, TED LASSO
ya gerçekten geri zekalısınız siz ya! hayır yani sanki mutlu olmamışım, jason'ı sevmiyorum gibi algılanmasın ama... martin short kazanmalıydı. sanki geçen seneyi tekrar yaşıyoruz. is this a deja vu? ya da diane lockhart'ın dediği gibi: deja vecu mu? derhal başlayın izlemeye the good fight final sezonunu.
will arnett ve jimmy kimmel sahnedeler. arnett kimmel'ı sürükledi sahneye. 13. kez kaybetmiş söylediğine göre. yerde yatmaya devam ediyor.
en iyi senaryo, komedi; QUINTA BRONSON, ABBOTT ELEMENTARY
şaşırtmadı.
quinta için çekilseydin be jimmy. metot oyuncusu musun?

the bear'dan jeremy allen white ve ayo edebiri sahnedeler 
en iyi yönetmen, dram; HWANG DONG-HYUK, SQUID GAME
tercümanımi istemiyorum çünkü sadece 45 saniyem var dedi yazık. e baya da konuşuyo işte ingilizce zaten ihtiyacı yokmuş ki.
kelly clarkson sahnede. bunu da çok seviyorum ben ha. son yıllarda şaşırdığım olaylardan biri.
güzel de giyinmiş. garip desenler yok üzerinde en azından, sadece chanel kemeri var.
en iyi kadın oyuncu, dram; ZENDAYA, EUPHORIA
yok bunlar gerçekten unutmuş iki senedir kimlere oy verdiklerini ve aynı oyları tekrarlamışlar.

jake lacy'm frat boy'um sahnede. a friend of the family dizisini takdim etti, değişik. dizi baya rahatsız edici olacak. paylaşmıştım hatırlarsanız. gerçek bir hikaye ve netflix'te belgeseli de var.

zendaya smart water'ın yüzü olmuş. daha önce jennifer aniston'dı, belki hala öyledir. hayır zendaya'nın şanının boyutunu anlamadıysanız diye altını çizmek istedim.
duyduğuma göre aday olmak süpermiş, bilmiyorum çünkü hiç aday olmadım diyerek girdi regina hall :)
en iyi kadın oyuncu, komedi; JEAN SMART, HACKS
bebeğim. BA-YI-LI-YO-RUM. rchel brosnahan'a bak sen aday arkadaşlarına kurabiye göndermiş. çok şık.
molly shannon ve vanessa bayer sahnedeler ve tabii ki çok tatlılar
en iyi yönetmen, komedi; MJ DELANEY, TED LASSO

taron egerton ve paul walter hauser sahnedeler (black bird)
senaryo, dram; JESSE ARMSTRONG, SUCCESSION
angela bassett ve ariana debose sahnedeler. yaşlanmayan bir kadın yapmışlar. materyalin nedir senin kardeşim?
en iyi erkek oyuncu, dram; LEE JUNG-JAE, SQUID GAME
en iyi dram dizisini de alacak galiba squid game. inanılır gibi değil. ama olabileceğini söylemiştik. korece bitirdi.

juliette lewis ve ru paul sahnedeler. haydaaa internet gitti!
ve o sırada:
en iyi mini dizi, THE WHITE LOTUS
bu arada pete davidson takdim etmiş bu ödülü. ne biçim gittiyse internetim paralel bi boyuta geçmişim adeta!
en iyi dizi, komedi; TED LASSO
hay allahım. neyse. yayındayız!

selma blair sahnede. fuck ms. ağlicak. ağlamadı.
en iyi dizi, dram; SUCCESSION
şu melodiyi duymak dünyalara bedel.