son zamanlarda: platform platform anadolu

succession, s04e03
son zamanlarda izlediklerimden yola çıkıp size güzel bir liste hazırlamak istedim. güzel olsun diye de platform platform listeledim. daha da güzel olsun diye platformların logolarını bulup yapıştırdım. sıralamalar yarı kişisel yarı kronolojik. en tazeleri en başa koymaya özen gösterdim. hepsini de öneriyorum. bazılarının (çok gaza geldiysem demek) yanına neden bir an önce izlemeniz gerektiğinin notunu da düştüm. önümüz de bayramken hazır, şöyle biraz binge edebileceğiniz güzel başlıklar olacak bence bunlar. televizyon çocukları podcast'imiz i de takip etmeyi unutmayın ayrıca, çok mühim konulara çok özel konuklarla değiniyoruz, bazen de yalnızca defne'yle ben konulup anlatıyoruz. 

  • fleishman is in trouble (2022'nin son golüydü bu bana, ba-yıl-dım)
  • the mandalorian
  • tiny beautiful things
  • abbott elementary
  • only murders in the building (3. seon geçen sene olduğu gibi yine haziranda gelir sanıyorum. meryl streep, paul rudd, emily in paris ve beef'ten tanıdığımız ashley park ve grey's anatomy emeklisi jesse williams eklendiyolar kadroya bu sezon)
  • atlanta
  • what we do in the shadows (sinemalara bu hafta gelen reinfield'i henüz izleyememiş olmanın verdiği üzüntüyle bu en sevdiğim vampirlerimizi bir hatırlayalım istedim)
  • up here
  • tell me lies (gençlik binge'i)
  • andor
  • single drunk female (ilk sezon disney'de ama ikinci sezonun ilk 3 bölümü yayınlanmış olmasına rağmen disneyde değil. hulunun yayınlaması bittikten sonra gelmesini beklemek daha mantıklı geldi.)

  • swarm (bu son zamanlarda için en düşerek izlediğim şey oldu)
  • the marvelous mrs maisel (yeni sezon çok güzel başladı bunun da, geleceğe gidiyor ve bu çok hoşuma gitti)
  • the boys (prime'ın en iyi dizisi belki de)
  • reacher (bunu da koymak istedim tatlı çünkü, yazarken bir de aklıma peacemaker geldi, boys'a daha yakın gerçi o, komedi aksiyonunun dozu dili baya baya iyi olan bi hbomax dizisi)
  • daisy jones and the six
  • the office
  • the good fight (1'den 6'ya kadar tüm sezonların burada olduğunu görünce biraz heyecanlandım)
  • the summer i turned beautiful (gençlik binge'i)
  • red oaks (nostaljik. zaten 80'lerde geçiyor ama bir yandan amazonun ilk orijinallerinden)
  • upload
  • undone

  • the last of us (ay keşke hiç bitmeseydi be)
  • somebody somewhere (2. sezonu 24 nisanda başlıyor, blutv'ye gelip gelmeyeceği netlik kazanmadı ama ümitliyiz)
  • sex and the city
  • game of thrones
  • rain dogs (somebody somewhere severler buna da bayılır mesela, hayır bir de ingiliz)
  • bartu ben (klasiklere gittim, podcast'in oscar'ları konuştuğumuz bölümündeydi sanırım, en sevdiğimiz yerli dizileri saydık, bartu ben'i söylemedim diye uykularım kaçtı)
  • normal people
  • the sopranos
  • six feet under (yani bu ikisini de işte koymam gerekiyordu sebep belirtmeksizin)

  • beef (bu iyi gidiyor)
  • girls5eva
  • seinfeld
  • + seinfeld severlere bonus: comedians in cars getting coffee
  • friends
  • gilmore girls (netflix listem biraz eklektik açıkçası, yeniler çok iyi değil o yüzden klasiklerle bir füzyon yaratmayı tercih ettim)
  • wednesday
  • derry girls
  • big mouth
  • kulüp
  • bir başkadır
  • love death + robots
  • after life

  • succession (4. bölümde neler olacak cidden korkuyorum izlemeye)
  • yellowjackets (ilk sezon günümüzde olanlar beni daha çok ilgilendiriyordu ama ilk 4 bölüm itibariyle insan etinin tadını alan ergenler daha çok odağımda, gerçi son bölüm lauren ambrose gösterdi kendini yetişkin val olarak o yüzden bu bahsettiğim denge her an değişebilir)
  • the white lotus
  • everything i know about love (dağıttı beni bu geçen yaz, izleyin mutlaka)
  • hacks
  • the offer
  • i love that for you (bunu da koydum ama işte tatlı kısa komik severler için. molly shannon ve vanessa bayer başrollerde)
  • perry mason (bunu da kendim için koydum, neden hala izlemiyorum onu sorgulamak için. matthew rhys var, hbo dizisi, polisiye, aradığım tüm özellikle sahip yani. matthew rhys demişken disney listeme the americans izliyim hemen)
  • house of the dragon
  • barry (yeni ve aynı zamanda da final sezonu pazartesi başlıyo)
  • industry
  • a friend of the family


bu da yersiz yurtsuz sayılır ülkemizde appletvplus'ın durumu şaibesini korduğundan ama işte artık koymuş bulundum böyle logolu.

  • ted lasso (ben biriktirmeye devame diyorum üçüncğ ve final sezonunu)
  • shrinking (bu sene başımıza gelen en iyi şeylerdendi bu)
  • schmigadoon (ben buna bi anda çok alıştım ya! ikinci sezonu devam etmekte olan bir müzikal)
  • servant (şahane bi final izletti bize bu ağır
  • severance
  • the morning show (yakında yayın tarihi belli olacak 3. sezonun, eli kulağında)
  • trying
  • bad sisters (hala izlemediyseniz diye yine yazayım dedim)
  • the big door prize (chris o'down'ın oynadığı fantastik komedi)
  • dear edward
  • physical
yersiz yurtsuzlar
  • love and death
  • fatal attraction
  • the other two
  • party down
  • nolly
  • happy valley (37 mayısta bbc first'e geliyor bu)
  • poker face (bu liste başı aslında)
  • not dead yet
  • all creatures great and small
  • single drunk female (2. sezon, ilki disney'de var)