FILM INDEPENDENT SPIRIT AWARDS

en iyi fllm, past lives
TÖRENİN TAMAMINI BURADAN İZLEYEBİLİRSİNİZ, BEN ÖYLE YAPIYORUM :)

EN İYİ FİLM

Past Lives


OYUNCU, FİLM
Jeffrey Wright,
American Fiction

YARDIMCI OYUNCU
Da'Vine Joy Randolph, The Holdovers

YÖNETMEN
Celine Song,
Past Lives

SENARYO
Cord Jefferson,
American Fiction

İLK SENARYO
Samy Burch, May December

YABANCI FİLM
Anatomy of a Fall Justine Triet

BELGESEL
Four Daughters, Kaouther Ben Hania

İLK FİLM
A Thousand and One, A.V. Rockwell


ÇIKIŞ YAPAN OYUNCU
Dominic Sessa, The Holdovers

SİNEMATOGRAFİ
Eigil Bryld,
The Holdovers

KURGU
Daniel Garber,
How to Blow Up a Pipeline

JOHN CASSAVETES AWARD
Fremont, Babak Jalali


YENİ DİZİ

Beef


EN İYİ OYUNCU, DİZİ
Ali Wong
Beef

YARDIMCI OYUNCU
Nick Offerman, The Last of Us

BELGESEL DİZİ
Dear Mama

YENİ BİR DİZİDE ÇIKIŞ YAPAN PERFORMANS
Keivonn Montreal Woodard,
The Last of Us

adayları öğrendiğimde yorumlamıştım, güncelliyorum şimdi aldığım sonuçlar doğrultusunda. bazılarında böbürlenicem ne güzel de bilmişim diye baştan uyarayım hahahha :)

EN İYİ FİLM american fiction'ı baya bi merak etmeye başladım. ama bunun haricinde yılın bridges of the madison county meets take this waltz'u, past lives'a verdim ödülü. american fiction'ı izledim beğendim ilk güncellemem bu onun dışında böbürrrrr
ALL OF US STRANGERS
AMERICAN FICTION
MAY DECEMBER
PASSAGES
KAZANAN  PAST LIVES
WE GROWN NOW


EN İYİ YÖNETMEN e celine song madem. heheheheh böbür spor devam ama bitti yani başka pek yok merak etmeyin :)

Andrew Haigh – ALL OF US STRANGERS
Todd Haynes – MAY DECEMBER
William Oldroyd – EILEEN
KAZANAN Celine Song – PAST LIVES
Ira Sachs – PASSAGES


EN İYİ İLK FİLM a thousand and one'a ulaştım bi şekil ama içim kaldırmadı henüz izlemeyi. o yüzden suskunluğumu koruyacağım bu kategoride.

All Dirt Roads Taste of Salt

Chronicles of a Wandering Saint

Earth Mama

KAZANAN A Thousand and One

Upon Entry


andrew scott, all of us strangers

EN İYİ OYUNCU memory'yi nası bir açlıkla beklediğimi size anlatamam! mubi haklarını aldı yakında izleyeceğiz inşallah bu michel franco filmini. ama bunun haricinde filmin senaryosuyla ilgili bazı dertlerimin olmasının haricinde o kırılgan performansına bayıldığım andrew scott'a takdim ediyorum ödülü all of us strangers'la. jeffrey wright hep iyi. peki karşısında cillian murphy olduğunda da bu başarıyı gösterebilecek mi? sanmam.

Jessica Chastain, Memory

Greta Lee, Past Lives
Trace Lysette, Monica
Natalie Portman, May December
Judy Reyes, Birth/Rebirth
Franz Rogowski, Passages
Andrew Scott, All of Us Strangers
Teyana Taylor, A Thousand and One
KAZANAN Jeffrey Wright, American Fiction
Teo Yoo, Past Lives


charles melton, may, december

EN İYİ YARDIMCI OYUNCU ben buna oyumu daha filmi izlediğim zaman kullanmıştım. daha güçlü adaylat belki var ama, charles melton gerçekten şaşırtıcı may, december'da julianne moore ve natalie portman karşısında. bu konuda hala şaşkınım. ödül sezonu charles üzerinden döner diye düşünürken başımıza gelenlere bak. ha, da'vine için çok mutluyum o ayrı. 

Erika Alexander, American Fiction

Sterling K. Brown, American Fiction
Noah Galvin, Theater Camp
Anne Hathaway, Eileen
Glenn Howerton, BlackBerry
Marin Ireland, Eileen
Charles Melton, May December
KAZANAN Da’vine Joy Randolph, The Holdovers
Catalina Saavedra, Rotting in the Sun
Ben Whishaw, Passages


dominic sessa, the holdovers

ÇIKIŞ YAPAN OYUNCU the holdovers'ı bir an önce izlemenizi isterim, çok sevdim. dominic sessa da hiç öyle ilk profesyonel rolünü oynuyo gibi diil valla tecrübelilere taş çıkartır. BÖBÜÜRRRRR

Marshawn Lynch – Bottoms

Atibon Nazaire – Mountains
Tia Nomore – Earth Mama
KAZANAN Dominic Sessa – The Holdovers
Anaita Wali Zada – Fremont


EN İYİ SENARYO e past lives. ama ben bottoms'da da çok eğlendim. izleyin isterim. american fiction'ı izledikten sonra bunların arasından neden onun kazanmış olduğunu anlamak çok da zor olmuyo. sanki bi charlie kaufman eli değmiş gibi bi senaryo.

KAZANAN American Fiction, Cord Jefferson

Birth Rebirth, Laura Moss & Brandon J. O'Brien

Bottoms, Emma Seligman & Rachel Sennott

Past Lives, Celine Song

The Holdovers, David Hemingson


theater camp, molly gordon & ben platt

EN İYİ İLK SENARYO theater camp ve may december'ı izledim bunların arasından. theater camp'ten özellikle bahsetmek istedim çünkü çok eğlenceli ve yolunu gözlediğim tüm tatlı gençleri barındırıyor kadrosunda. may december sonunda bi ödül aldı.

CHRONICLES OF A WANDERING SAINT, Tomas Gomez Bustillo
KAZANAN MAY DECEMBER, Samy Burch
THE STARLING GIRL, Laurel Parmet
THEATER CAMP, Noah Galvin, Molly Gordon, Nick Lieberman & Ben Platt
UPON ENTRY, Alejandro Rojas & Juan Sebastián Vásquez


EN İYİ SİNEMATOGRAFİ güzel bi atmosferi vardı evet neden olmasın ama diğer filmleri izlemedim.

ALL DIRT ROADS TASTE OF SALT 
CHRONICLES OF A WANDERING SAINT
KAZANAN THE HOLDOVERS
MONICA
WE GROWN NOW


EN İYİ KURGU

KAZANAN HOW TO BLOW UP A PIPELINE
ROTTING IN THE SUN
THEATER CAMP
UPON ENTRY
WE GROWN NOW


ROBERT ALTMAN ÖDÜLÜ bu da bu senenin en sevdiğim filmlerinden oldu benim. yaşasın kelly reichardt ve michelle williams. mutululuktur. şimdi sahnede ne demişler ne konuşmuşlar onu da izlicem.

Showing Up


EN İYİ BELGESEL

Bye Bye Tiberias

KAZANAN Four Daughters

Going to Mars: The Nikki Giovanni Project

Kokomo City

The Mother of All Lies


anatomy of a fall


EN İYİ YABANCI FİLM yani o kadar anatomy of a fall ki... the zone of interest'i de çok beğendim keza, ama anatomy of a fall yani. :)

KAZANAN Anatomy of a Fall

Godland
Mami Wata
Totem
The Zone of Interest


YOLU GÖZLENESİCELER

JOANNA ARNOW
LAURA MOSS
MONICA SORELLE


TRUER THAN FICTION ÖDÜLÜ

JESSE SHORT BULL, LAURA TOMASELLI
SET HERNANDEZ
SIERRA URICH


YAPIMCILAR ÖDÜLÜ

RACHEAEL FUNG
GRAHAM SWON
MONIQUE WALTON


YENİ BELGESEL DİZİ kazanan belgesel dizi 2pac shakur hakkında ve disneyde var.

Deadlocked: How America Shaped the Supreme Court
KAZANAN Dear Mama
Murder in Big Horn
Stolen Youth: Inside the Cult at Sarah Lawrence
Wrestlers


ali wong & steven yeun, beef

YENİ DİZİ bu i'm a virgo kadar sinir bozucu bir şey az gördüm. dayanamadım izlemeye yani belki sonradan açılmıştır. şahsen de jury duty'den beef'ten etkilendiğimden daha çok etkilendim mesela, benim bedenim benim kararım. ama ödülü beef alacak. aldı. :)

KAZANAN Beef
Dreaming Whilst Black
I’m a Virgo
Jury Duty
Slip


a murder at the end of the world, emma corrin


YENİ BİR DİZİDE EN İYİ OYUNCU diziye çok yükseğim diye emma'nın fotoğrafını koymuş olsam da benim galiba asıl istediğim ödülü steven yeun'un kazanması. yaklaştım diyelim...

Emma Corrin, A Murder at the End of the World
Dominique Fishback, Swarm
Betty Gilpin, Mrs. Davis
Jharrel Jerome, I’m a Virgo
Zoe Lister-Jones, Slip
Bel Powley, A Small Light
Bella Ramsey, The Last of Us
Ramón Rodríguez, Will Trent
KAZANAN Ali Wong, Beef
Steven Yeun, Beef


jack farthing, rain dogs

YENİ BİR DİZİDE EN İYİ YARDIMCI OYUNCU çok akılda kalıcı tiplemesiyle ben ödülü jack farthing'e veriyorum ama the last of us'ın ikilisi nic offerman ya da murray bartlett'ın arasında paylaştırabileceklerini de düşünüyorum. ay sonra tabii işte jessica williams. öf ya yine kendimle çeliştim be ne biçim liste yapmışsınız indie spirits kardolarım! geçen zamanda düşüncelerimde hiç bi değişiklik olmadı. nick offerman şahane bi kabul konuşması yaptı, onu bi daha sevdim. şurdan izleyebilirsiniz: nick offerman, indie spirit ödül kabul konuşması

Murray Bartlett, The Last of Us
Billie Eilish, Swarm
Jack Farthing, Rain Dogs
KAZANAN Nick Offerman, The Last of Us
Adina Porter, The Changeling
Lewis Pullman, Lessons in Chemistry
Benny Safdie, The Curse
Luke Tennie, Shrinking
Olivia Washington, I’m a Virgo
Jessica Williams, Shrinking


keivonn montreal woodard, the last of us

YENİ BİR DİZİDE EN İYİ TAZE PERFORMANS ÖDÜLÜ ben bu the changeling'i izlemeye başladım geçenlerde, fena başlamadı ama sonra bi baydı bi karardı ve karıştı ki ay yok dedim. artık ay yok diyor ve bırakıyorum. valla ya. yeto. neyse o dizideki clark backo çok güzel kız. ama ben ödülü the last of us'daki bu tatlı bücüre verdim. tatlı bücür işitme engelliymiş. sahneye çıktı ödülünü aldı, işaret diliyle coşkusunu ta buralara geçirmeyi başaran da bi konuşma yaptı. gözler doldu.

Clark Backo, The Changeling
Aria Mia Loberti, All the Light We Cannot See
Adjani Salmon, Dreaming Whilst Black
KAZANAN Keivonn Montreal Woodard, The Last of Us
Kara Young, I’m a Virgo


jury duty

YENİ BİR DİZİDE EN İYİ KADRO ÖDÜLÜ: Jury Duty

lütfen izleyin bu diziyi. özellikle de the office severler. çok uyacak sizin kafanıza.