haberler

christophe honore (benim bir türlü edinemediğim, yine louis garrel ve o sefer isabelle huppert'li ma mere'in yönetmeni) (bu arada kendisi her filminde louis garrel'i oynatıyor, bu bir tesadüf değil); chiara mastroianni, luois garrel, jean marc barr: making plans for lena'da bir araya geliyorlar. louis garrel (bu ismi uzun bir süre bir kez daha telaffuz etmeyeceğime söz veririm) çok yakışıklı.



ne wendy and lucy'yi, ne de old joy'u izledim. old joy playlistimde izlenmeyi bekliyor ama ben aksiyon filmlerinden ve vasat gerilimlerden vakit bulup da izleyemiyorum bir türlü. şimdi sırada bu var, paul dano, michelle williams, shirley henderson kelly reichardt'ın yeni filmi, western meek's cutoff'ta bir araya geliyorlar. film, bizi bir toz bulutunun ardında bırakacak gibi görünüyor.
via playlist


les petits mouchoires
(little white lies)'de guillame canet (love me if you dare, the beach), yönetmen koltuğuna oturuyor, karşısına da marion cotillard (kendisini ana dilinde izlemek de hoş olacak), benoit magimel (la pianiste) gibi genç ve güzel fransızları alıyor. sonunda güncel bir fransız filmi izleyeceğiz gibi görünüyor. making plans for lena'da da aynı şey ilgimi çekmiş ve hoşuma gitmişti. normal fransızların hayatlarına tanık olacağız birazcık, sadece cool ve koca burunlu ve gri olanların değil de...
neyse, fransızcanızı test etmek isterseniz buyrun izleyin. ben herşeyi anladım sanıyorum mesela aslında tek kelimesini bile ayırt edemezken...




james franco, danny boyle'un 127 hours'unda. şurda bahsetmiştim bu durumdan, bu da ilk görsel.



keira knightley, carey mulligan ve andrew garfield never let me go'da bir araya geliyorlar. ondan da şurada bahsetmiştim, izleyebilirsiniz de aynı zamanda orda. film 54. londra film festivalinin açılışını yapacakmış. hayırlı uğurlu olsun. yönetmeni mark romanek'i one hour photo'dan hatırlayabilirsiniz, bir de bir sürü video klipten. daha da önemlisi senaryodaki bir imza: kazuo ishiguro faktörü burada, kendisi remains of the day'in yazarı. (bence ben remains of the day'i bir kez daha izleyebilirim. çok çok çok güzeldi çünkü...)