şimdi haberler

meraklarımı gideren bazı bilgileri paylaşmanın tam vaktidir bu yağmurlu ve bayağı da serin pazar günü.

jane campion gerçekten de tv'ye geçiş yapıyormuş, geçiş demeyeyim de altı bölümlük bir atlayış diyeyim. ismi top of the lake olacak mini dizide, 12 yaşında hamile kalmış bir kızın kayboluş öyküsü anlatılıyormuş.

cronenberg, a dangereous method isimli filmde 29 yaşındaki carl jung ile 18 yaşındaki önce hastası sonra metresiyle ilişkisi doğrultusunda 1904-12 arası psikoanalizin doğuşunu anlatacakmış. jung rolünde michael fassbender, metres rolünde keira knightley, freud rolünde viggo mortensen ve bir de vincent cassel'i (onu hangi rolde izleyecğimizi bilmiyoruz, belki de dış ses olur) izleyeceğiz filmde.

black swan konusundaki heyecanımı hala yitirmedim. nathalie portman'ın performansı anlatıla anlatıla bitirilemiyor. mila kunis dün itibariyle venedik film festivalinde en iyi kadın oyuncu ödülünü kucakladı, winona ryder için de yeniden doğuş filan gibi durumlardan bahsediliyor. (evet istiyorum yeniden doğmasını, başına gelenleri çok talihsiz buluyorum ve çocukluğumun şahidi olduğunu düşünüyorum kendisinin)

tüm paranın tv dizilerine harcandığı şu sıralarda bir film için heyecanlanmayı gerçekten de çok özledim. şu sıralar bir an önce gelsin diye sabırsızlandığım birden çok film var örneğin. ama bu bu sıralar çok mutlu olduğum anlamına gelmiyor.

127 hours beklentileri boşa çıkarmıyormuş. ben danny boyle konusunda adımlarımı biraz yavaş atmayı tercih ediyorum ama toronto film festivalinde gösterimi yapılan film konusunda beklentilerimizi yülsek tutabilirmişiz. öyle diyorlar.

playlistçiler easy a'yi beğenmişler. çok sevindim. heyecanla beklemeye devam ediyorum.

carla bruni'nin woody allen'ın son filmi midnight in paris için çekilen sahneleri filmden çıkarılmış, benim günlerdir yayınlayamadığım lea seydoux ile ilgili postumda bahsettiğim lea seydoux (funny), carla'nın yerini alacakmış söylentilere bakılırsa.

ve bir de clint eastwood'un son filmi hereafter'ın ilk fragmanı huzurlarınızda:

Hereafter - Trailer
Yükleyen ThePlaylist. - Filmler ve diziler Dailymotion'da