harry potter 7/1

basın gösterimine gidememiş olabilirim/z, ancak harry potter çılgınlığı bugün resmen başlamış bulunuyor. haftaya çarşamba günü tüm dünyayla aynı anda ülkemizde de vizyona girecek filmin galasından, şeritlerinden ve posterlerinden bir seçki hazırladım. seçimler ne kronolojik, ne istatistik... tamamen psişik.

biraz uzanmış harry, yılların yorgunluğu tabii. bu fotoğraftaki eksikliği siz de fakettiniz mi? torso. nudo. karşı koyamıyorlardı. bye bye hedwig (and not with the angry inch) bill nighy de kadroya girdi. rufus scrimgeur rolünde izleyeceğimiz aktör britanyanın hollywood'a son dönemde en sık çıkarma yapan isimlerinden. şebnem bebekleri gibi. (kitabı okumamın üstünden uzun bir zaman geçtiğinden bazı ayrıntıları unutmuşum. yani bu sahnede neler oluyor hiç bir fikrim yok. hatırlatırsanız sevinirim.
işte tüm bu atmosferler çok güzel. hatasız.
harry'nin ailesi/siz'liği ile ilişkisi beni duygulandırıyor hep. esprilerimi diğer karelere saklayacağım.

ve posterler:

hermione burada twilight'ın edward'ına benziyor.

snape seni çok seviyorum. helena bonham carter marla singer'dan beri hiç bir rolüne bu kadar yakışmamıştı. çocukları biliyorsunuz zaten. ron, favorimsin.

gala gecesi:
sevimli.
harry ne yapsa olmuyor.
hermione'nin yeni saçlarından hoşnut değilim.
hey draco, seni craig ferguson'da izlemiştim, hiç de fena bir insan sayılmazdın.
nev'i şahsına münhasır helena.
çok ilginç birisin.

şimdi ben bu kıyafeti anlamadım. güzelim, ne giysem yakışır nasılsa mı diyor clemence? evet doğru diyor da. bu sefer olmamış.


işte böyle. önümüzdeki günlerde dünya turuna çıkar potter ve dadaşları, o zaman başka fotoğraflar da görürüz; ben mesela bir seferinde türkiyedeki gala gecesinde görümüştüm ron'un ikiz kardeşleri fred ve george weasley'leri.