heyecanla beklenenler: yapım aşamasında

bu arada ben dün rabbit hole'u da izledim. teknik sebeplerden dolayı bayağı bir sıkıntı çekerek izlediğimden, ondan da keyif alamadım. nicole kidman iyi ancak botokslu yüz hatları zaman zaman oyunculuğuna konsantre olmamı güçleştirdi. bunu dışında çocuğunu kaybeden aile draması başlığı altında rahatça incelenebilecek film, kötü mü, hayır değil, bu kadar beklediğime değdi mi, bilmiyorum.

şimdi yeni heyecanlarımıza gelelim.


bir önceki filmi you will meet a tall dark stranger ile beni hayal kırıklığına uğratan woody allen midnight in paris'le karşımıza çıkmaya hazırlanıyor. rachel mcadams, marion cotillard, lea seydoux, michael sheen ve owen wilson gibi ilgiye değer yüzlerden oluşan ve bununla da kalmayan kadro woody allen'ın yönetiminde bakalım nasıl bir oyun oynayacak bizlere. (aslında carla bruni de vardı kadro da çıakrıldı sonra, lea geldi yerine, işte o film)


untitled terrence malick project beni heyecanlandıran bir başka yapım. çok acayip bir kadroya sahip filmin konusuyla ilgili bilgiye sahip değilim. javier bardem şu videoda azıcık bahsetmiş, ama dedikleri teknik bilgilerden öteye gitmiyor. önemli olan terrence malick'in elinden çıkacak herşeyin zaten ve elbet heyecan vereceği. beni en çok şaşırtan ise, normalde iki film arasında bazen beş bazen 20 sene bırakan yönetmenimizin nasıl oluyor da tree of life'tan hemen sonra böyle bir işe kalkıştığı . bekleyip göreceğiz.



setten manzaralar