natalie portman bu sene en çok çalışan aktör ödülünü alsın bence. *


ya da 'the other woman'

filmin adı imdb'de love and other impossible pursuits olarak geçse de ben the other woman'ı tercih ettim.
the other woman bana ilk görüşte çokça stepmom'ı hatırlattı.
tabii natalie portman julia roberts değil, ancak bu bağlamda lisa kudrow da susan sarandon değil.

lisa kudrow'u beğenmediğimden değil, tüm friends veteranlarına asla hakim olamadığım bir sevegi besliyorum, ancak işte ciddi rollerde pek inandırıcı olamayabiliyor bu kişiler. gerçi sayın kudrow'u kabluey adlı komik bağımsız filmde sevmiş gibiydim.

scott cohen ise ilginç bir casting.
2009 yapımı film o zamandan beri festival festival dolaşmaktaymış. black swan'ın gördüğü ilgiyi sebep bilip bir gösterim tarihi edinmek için uğraşılıyormuş.

internet ortamlarında bulunabilineceğini düşünüyorum, ama izlemek için sabırsızlandığımı sanmıyorum, kimse alınmasın, darılmasın.




lauren ambrose güzel sürpriz, l'occitane ve chanel torbalarının içinden çıkacak herşey de öyle. (zengin hayatlar bunlar, mesaj bu)


işte bu da scott cohen.





en sonunda çok iyi arkadaş olacaklarından herhangi bir şüpheniz var mı? benim yok.

*2009'dan beri diye değiştiriyorum başlığı.