yepyeni dizilere ilk izlenimler

neden kaçtığı bilinmez uykumdan uyandığım sabah 4:00 sularında pek sevimli zooey deschanel'in televizyon debüsü 'new girl'i izledim sevgili izleyiciler.
hatta onunla da kalmadım, nick and norah's infinite playlist ile sevmeye karar verdiğim kat dennings'in yeni dizisi '2 broke girls'ü de izleyiverdim.

(öncesinde bir bölüm louie izlediğimi de belirtmemde fayda var. louie'yi sevmeye devam ediyoruz ikinci sezonunu da bitirmek üzere olduğumuz ve yerine ne koyacağımızı bilemediğimiz şu hüzünlü günlerde)

şurada uzun uzun bir sürü yeni sezon dizisinden bahsetmiştim. şimdi izlemeye karar verdiklerimin bazılarına teker teker değinmeye başlıyorum.


pilot bölümde oynayan damon wayans jr.'ın yerine ikinci bölümden itibaren lamorne morris geçiyor. bu tip tutarsızlıklar izleyiciye ciddiye alınmıyor hissini yaşattığından dah ilk elden puan bir adım geriye gidiyor.

new girl/yeni kız, sevgilisini pek uygunsuz bir halde başka bir kadınla bastıktan ve model kız arkadaşıyla yaşamaktan sıkıldığına karar verdikten sonra üç erkeğin bir arada yaşadıkları bir evin dördüncü ferdi olur. çok üzgündür depresiftir her saniye dirty dancing izler. sonra dışarı çıkar. sarsaktır korkaktır filan ama isteyince hoş görünmeyi de başarabilir. ve ne yazık ki bunların hepsi sadece fragmanı izleyince bile edinebilinecek bilgiler. azıcık fazlası ev arakadaşlarıyla ilgili minicik detaylar. ikinci bölümünü izletme hakkını kazandı kazanmasına ama inancım yüzde 50'nin altında şu anda.


kat dennings, beth behrs. yapımcı koltuğunda oturan michael patrick king (sex and the city) dizinin geleceğine ilişkin inancımızı destekleyen bir veri.

2 broke girls'de de aynı fragmanzadelik hali mevcut sevgili izleyiciler. tanıtım filmlerinde izlediklerimizin hepsi de pattadanak karşımızda. ama bu manhattan socialite'ının (ikinci broke' girl)beklediğimden daha uyanık çıkması, bölümün son görüntüsünün ikilinin biriktirdiği paraya işaret etmesi ve bunun muhtemelen her hafta değişecek bir rakam olacak oluşu beklentimi yükseltti. tek sıkıntım yaz boyu uzak kaldığım kahkaha efektine alışamamak oldu. şu an how i met your mother'a da bu yüzden başlayamıyorum hatta...

ringer'ın ikinci bölümünü halen izleyemediğimden ve ilk bölümün hayal kırıklığını da üzerimden atamamış olduğumdan yorumlarım az sonra.


pazartesi günü boardwalk empire'ın ikinc sezonu başlıyor bu arada.
aynı gün the good wife'ın üçüncü sezonu, pan am dizisinin ise ilk bölümü yayınlanacaklar. ben bu sonuncudan pek ümitli değilim ama romina bu akşam iştahımı biraz kabarttı, bakalım, izleyip göreceğiz.