gizli saklı bir festivalcik: randevu istanbul



türsak'ın randevu film festivalini hatırlar mısınız? geçen sene de aynen böyle tesadüf eseri haberdar olduğum bu festival sessiz sedasız bu sene de huzurlarımızda.
facebook'ta bir arkadaşım açılış gecesinde olduğunu yazmasa yine öğrenemeyecektim.
ben ki bir tırtıl gibi bunca dolanıyorum bu alemlerde haberim olmuyor, başkalarının nasıl haberi olacak sorarım size. (satılı bilet sayısını görünce haberdar olduklarını kendi gözlerimle görmüş oldum)
ha yerimiz kısıtlı o yüzden sadece yakın arkadaş ve akrabalarımızı davet ediyoruz diyorsanız onu bilemeyeceğim.
türsak'ın web sitesinde dahi geçen senenin tarihleri var hala...
ya bu işler bu kadar zor değil gerçekten, madem soyunuyorsunuz bir işe, iki adım daha atıverin de biz de sevinelim nurtopu gibi filmler izleyebileceğiz diye. (organizasyonun kendi sitesini görünce bu sözlerimi geri almam gerekirdi aslında ama almıyorum, web sitelerini daha detaylı bir şekilde güncelleyebilirler bence...)

bu kadar sızlanmak yeter, sadede gelelim:

festival 16-22 aralık tarihleri arasında cinebonus g-mall, fransız kültür merkezi ve beyoğlu majestik salonlarında takip edilebilinecek.

detaylı bilgi ve program için festivalin sitesine buyrun: http://www.randevuistanbul.com/

my week with marilyn, (vanessa redgrave'e ödül üzerine ödül kazandırn ralph fiennes'ın ilk yönetmenlik denemesi) coriolanus ve (venedik'te görüp türünün pek iyi bir örneği olduğunu düşündüğüm roman polanski imzalı) carnage'ın da gösterilecek filmler arasında olduklarını, g-mall'daki seanslara mybilet üzerinden online bilet satın alabileceğinizi de hatırlatmak isterim.

elinizi çabuk tutun!