güzel şeyler başka tarafta.

1.
2.
3.
4.

izlemiyorum da dinliyorum deminden beri meryl ve jimmy'nin sohbetlerini.
bu programları neden bu kadar çok sevdiğimi anlamaya çalışıyorum bir yandan da.
ecnebiler kendilerini ne kadar rahat ifade edebilen insanlar öyle değil mi sizce de?
ben bizim kanallarda iki cümleyi bir araya getirebilen bir şöhret göremedim daha.
getirebilenler yok değil, ama onlar da ekrana çıkmıyorlar akıllarını kullanmayı tercih ettiklerinden.

film ya da dizilerle pek alakası olmasa da, son zamanlarda internet üzerinden takip etmeye başladığım çok güzel bir tivi programını da sizlerle paylaşmadan etmeyeyim. yayınını sky türk üzerinden sürdüren akustikhane, çok şık çok temiz çok güzel bir müzik programı. kesinlikle tavsiye ediyorum. çok beğendiğim bir korhan futacı ve kara orkestra yorumu paylaşıyorum burada. devamı sayfanın hemen sağında.

Korhan Futacı ve Kara Orkestra - Ben Gene Sana Vurgunum / Akustikhane from akustikhane on Vimeo.

ps: bugün hrant dink'in ölümünün beşinci yılı. benim ofiste oturmam gereken bir gün olduğundan tanıdığım ve tanımadığım binlerce insanın arasındaki yerimi alamadım. orada o kalabalığın içinde olmayı çok isterdim oysa. akşama deneyeceğim şansımı. bu ülkenin sanal bir vatandaşı olmak konusundaki isteğim bir çığ gibi büyüyor sevgili izleyiciler. türkiyeye uzaktan bakmak da güzel olacaktır. ümidimi yitirdim ben artık adaletin doğru tarafta olabileceği günler için. güzel şeyler hep onların tarafında artık.