bron/broen



polisiye sevenlerdenseniz köprü'yü hemen izlemelisiniz.
saga noren ve martin rohde'nin 10 bölüm süren macerasını ben şahsen soluksuz izledim.
bu garip çifti (uyumsuz uyumlular familyasını anlatan odd couple deyimini kullanmak isterdim şu noktada) sevmeden duramıyorsunuz.

dizi, isveç ile danimarka'yı birleştiren köprünün tam ortasında, yani iki ülkenin deniz üstü sınırında, bir cesedin bulunmasıyla başlıyor. iki ülkenin tam ortasında olması dolayısıyla da olaylar hem danimarka (martin rohde) hem de isveç polisini (saga noren) ilgilendiriyor.
zekice kurgulanmış senaryo neredeyse eksiksiz, tıkır tıkır işliyor. karakterlerin altı dopdolu oyunculuklar ise kusursuz.

sezonun sekteye uğradığı şu günlerde programınıza almanızı şiddetle tavsiye ediyor ve dizinin 2013'te ekranlara döneceğinin müjdesini veriyorum. (@hikmeth hikmet hükümenoğlu'nun yalancısıyım.) (twitter'dan takip ederek bu bilgiere daha hızlı ulaşabilirdiniz bilgisinin de altını çızmek isterim bu noktada, sevdiğimiz bir platform orası da: @deniztokgoz)

kısa bir tanıtım turuna şuradan buyurun: