takvim

sonbahar demek yazın bitişinden çok yeni bir sezon demek. bazısını sabırsızlıkla, bazısını ise yılların alışkanlığıyla beklediğim dizilerin yayın tarihleri aşağıda.


e y l ü l

17 boardwalk empire (heyecan)

21 up all night (daha ilk sezonunu izlemeyi bitirmediğimden heyecanlanmayı da hak etmiyorum)

24 treme (biriktirip izleyeceğim, bu yüzden asıl bu tarihten heyecan iki ay sonraya tekabül ediyor)

25 how i met your mother (hem de nasıl heyecan)

26 new girl (çok heyecan)

private practice (kötü bir alışkanlık, en guilty pleasure)

27 modern family (şimdiden gülüyorum)

28 grey's anatomy (bırakamıyorum)


e k i m

1 the simpsons (arada çok iyi gidiyor)

dexter (biriktiririm ben bunu da)

the good wife (ilk sezon hala bitmemişti, ama seviyorum alicia'yı)

revenge (daha pazar günü sonlandırdım ilk sezonu, başladığı heyecanla ilerlemese de, en azından benim için, bir şans daha tanıyacağım kendisine)

american dad (her zaman)

3 raising hope (neden biriktiriyorum bilmiyorum, bir türlü izlemeye sıra gelmiyor çünkü, listeden çıkarmayı mı denesem acaba)

hart of dixie (seviyorum.)

5 30 rock (listeden çıkmak üzere olan bir dizimiz daha, ancak gelin görün ki new york'ta 30 rockefeller'ın altında bu kadar heyecanlandıysam bunun tek sorumlusu tina fey)

9 gossip girl (listeden çıktı çıkacak, zaten son sezonuymuş)

15 the walking dead (ailecek ilgiyle izliyoruz)

24 don't trust the b... in apartment 23 (james van der beek aka dawson, çok iyisin)