hobbit'i gördüm*

yeni bilbomuz martin freeman bu rol için doğmuş sanki, bu arada filmde tüketilen  tütün sayısı rtük'ü harekete geçirecek cinsten. bir de içip rahatlıyorlar filan, aman diyim...













kasım 2012: hobbit için nasıl da heyecanlanlıyım

aralık 2012: hobbit için ne diye heyecanlanıyorsun anlamadım
14 aralık 2012: heyecanın geri dönüşü
16 aralık 2012 pazar, 14:30: hobbit.

hobbit şahane!
kendimi çok bağımsız bir şekilde (ilk üç film boyunca, kitapta aslında şöyle oluyordu yok efendim aslına uymamış gibi düşünceler içinde çalkalanıp durmuştum) eğlenirken ve kendimi hikayeye kaptırırken buldum.

şimdi sırada pi'nin yaşamı var.
tamamı suyun üstünde (okyanusun ortasında) geçen bir filmin beni heyecanlandırıyor olması doğal değil mi? kocaman bir kedi, balinalar ve bin bir çeşit su altı mahlukatı bir arada!

gollum zaten çok iyi bir 3d karakterdi. ama şimdi daha da iyi. ifadeleri, göz bebekleri,  repilikleri inanılmaz. kıymetlimisss'in dönüşü muhteşem olmuş alayacağınız.










konudan sapmayalım, gidin hobbit'i izleyin, rekorlar kıran hasılata (son zamanların en iyi aralık haftasonu hasılatı, i am legend'ın 2007 yılındaki rekorunu kırmış durumdaymış) siz de katkıda bulunun! (şaka tabii bu)

*mahsun kırmızıgül'e ithaf ettim.