#venedikguncesi

venedik güncesi venedik'e ikinci kez gitmeye karar vermemle başlatıyorum. ilk iş uçak bileti fiyatlarını kontrol ettim. komiktir ki iki sene önceyle aynı. thy venedik'e günde üç ya da dört sefer uçuyor. neden bu kadar talep olduğunu anlamak zor, muhtemelen tekstilciler talep etmiştir, fakat benim için hava hoş. kendi kendimin sponsoru olacağım. kararı vermemi en çok hızlandıran bu oldu. kalacak yer durumunu önce italyada yaşayan dostlarıma danışarak halletmeye çalışacağım. çok ümitli değilim ama lido'da yaşayan bir tanıdıkları olabilir. venedik içinde kalmak mantıklı değil, her gün vaporetto'ya binmek şart, vakit ve nakit kaybı. gerektiğinde şehre inilir, ama öyle çok gördüm ki venedik'i, buna da lüzum yok. festival 28 ağustos'ta başlıyor. sonuna kadar kalmak hayal, 28'inde varıp 3 eylüle kadar kalsam önemli sayıda filmi mideye indirebileceğimi düşünüyorum. kalacak yer meselesi tanıdıklarla çözülemezse air b&b ve booking.com uygun fiyatlı alternatiflerle karşıma çıkacaklardır sanıyorum. en önemlisi yorumları paylaşacağım mecranın bugunnerlerizledim.com dışında hangisi olacağını araştırmak. günce güncellemeye devam edilecek.