the strain

korkmayın.

19 temmuz'da pilot bölümü yayınlanacak olan the strain'in ilk afişiyle az önce ekranella sayesinde tanıştım. içim kalktığını itiraf etmeye çekinecek değilim. ama bu dizi için heyecanlanmama engel değil.

the strain'e olan ilgim twitter düzeyinde kalmış (az önce=aylar önce başlamıştım bu yazıyı yazmaya şimdi anlıyorum ki bitirmemişim, müsveddede bırakmışım, afiş sağolsun, şimdi yeniden başındayım) bunu fark ettim, bu vesileyle aşağıdaki viral videoyu da paylaşmış olayım şu fotoğrafları da.


house of cards'daki akıbeti beni pek bir üzen (ölümüne en çok üzüldüğüm dizi karakterleri), midnight in paris'in hemingway'i corey stoll dizini başrolünde oynuyor. ülkeyi (belki de dünyayı) farelerden bulaşıyor gibi görünen bir virüs kaplıyor, bir gün hepimiz vampir olacağız sizin anlayacağınız guillermo del toro'ya göre.
evet hikaye del toro'nun kendisi ve ben affleck tarafından beyazperdeye uyarlanan the town'ın yazarı chuck hogan tarafından 2008 yılında yayınlanan aynı isimli kitaptan televizyona geçiyor.
ilk bölümünü del toro'nun yönettiği dizi 19 temmuz'da başlayacak ve kıt kanaat geçindiğimiz yaz aylarımızı renklendirecek sanıyorum/umuyorum/lütfen.