bu hafta vizyonda: 9 ocak


  • bu hafta vizyona giren filmlerin hiçbirini izleyemedim.
  • çünkü vaktim olmadı.
  • o yüzden size isimlerinin ne olduğunu bildirmek dışında bir şey yapamıyorum.
  • ha bir de bir sıralama yapabilirim, hangisine öncelik tanıyabileceğinize daha hızlı karar verebilmek için.




beyaz tanrı/white god benim basın gösteriminde izleyemediğime en çok üzüldüğüm film olmuştu geçtiğimiz hafta. kimbilir belki pazar günü sinemada buluşuruz küçük bir kızın köpeğini bulma ümidiyle çıktığı yolun anlatıldığı bu macar filmiyle.


haftanın ikinci filmi julianne moore'a cannes'da en iyi oyuncu ödülünü kazandıran maps to the stars/yıldız haritası olurdu. film david cronenberg tarafından yönetildi, kendisi cosmopolis'te beni hayal kırıklığına uğratmış olsa da robert pattinson, mia wasikowska ve john cusack'ın da oynadıkları bu yıldız haritası'nı izlemeyeceğim anlamına gelmiyor.


haftanın üçüncü filmi taken 3/takip:3 son karşılaşma olur muydu olmaz mıydı emin olamıyorum. sanırım kendimi büyük bir boşlukta hissetmem gerekirdi sinemada izlemem için bu filmi. hele de sipariş ettiğim güzel kitaplarımın uzun bir yol kat edip yamacıma ulaştıkları şu günlerde...

bana masal anlatma (baba?) ve çalsın sazlar'ı (oynasın kızlar?) izlemeyi pek düşünmüyorum ön yargılarımın kurbanı olayım ki.