keşif: high maintenance, bir web dizisi


terzi kendi söküğünü dikemeyebilir, ama 'the guy' kendi otunu tüttürür

high maintenance'ın her bölümü ortalama 10 dakika sürüyor, vimeo'dan ilk sezonun tümü bedava ve legal yollarla izlenebiliyor. yeni sezonunu izlemek içinse kiralamanız gerekiyor. karar sizin.


ben dün gece oturup hepsini arka arkaya izlemek gafletinde bulundum, insan kendini durduramıyor, keşke bitirivermeseydim de bana birkaç gün en azından ögünlerimde filan eşlik edebilseydi. ama bu aralar bir biriktirememelerdeyim.

mathilda'da 'the guy' ergen yeğenine new york'u gezdiriyor.

evden eve dolaşıp esrar satan 'the guy' dizinin tek ortak noktası. her bölüm bir karakterin evine konuk oluyoruz, ben sinclair'in canlandırdığı 'the guy', bazen sadece birkaç saniye görünüp gidebiliyor ya da evdekilerle uzun uzun takılabiliyor da.

favori bölümlerim (ki seçmek gerçekten zor) mathilda ve rachel oldu. rachel'da downton abbey'yle danıdığımız dan stevens'ın başrolde olduğunu ayrıca hatırlatayım. bu arada kendisi müzede bir gece'de de oynuyor, diziden ayrılmasının tadını bir güzel çıkarıyor anlayacağınız. ayrıca bir gün onu beğenebileceğim hiç aklıma gelmezdi, hayret!

dan stevens'in karakteri müthiş, bölümde karısını canlandıran oyuncunun da katja blichfeld olduğunu hatırlatayım.

dizi karı koca olan ben sinclair ve katja blichfeld tarafından yaratılmış. ikinci sezonun da halka açılmasını heyecanla bekliyorum, söz bu defa daha yavaş izleyeceğim...