heyecanla izlenenler: broad city

yukarıda gördüğünüz fotoğrafın ait olduğu bölümün konuk oyuncularından biri de janeane garofalo. the truth about cats and dogs'dan hatırlayabilirsiniz, ya da reality bites'tan. kendisi bölümde veteriner rolünü üstleniyor ve aynı zamanda da iki köpeğin evliliğini resmiyete dökmekle mesul. son anda kendisine 'the truth about cats and dogs' repliğini söyletmiş bu iki gerizekalı, ben de çok gülmüşüm tabii insan dbaşka ne yapabilir...

yeni dizi alarmı diyemeyeceğim, çünkü broad city'nin ikinci sezonu bile bitti. aslında henüz bitti... neyse ki üçüncü sezonunun olacağını biliyorum da, izleyecek olmak için bir sene bekleyecek olmayı kafama takmıyorum şimdilik.

broad city new york'ta yaşayan 20'lerinin ilk yarısında iki deli kızın hikayeleri. abbi ve ilana, gerçek isimleri de böyle, abbi jacobson ve ilana glazer, çok sevdiğim snl absürdlüğünü sürdüren iki komedyen. dizinin yapımcısı da amy poehler zaten. marka olmak diye buna diyorlar sanırım...




sağdaki, abbi, america ferrera'ya benzemiyor mu sizce de?
izlerken daha da çok benzeteceğinize emin olabilirsiniz.

yükarıda görmüş olduğunuz... bu dizinin beni en çok güldüren taraflarından biri. ilana'nın abbi aşkı. vazgeçmeyişi. ama bir yandan da kendi hayatını yaşayışı, yine de eline geçen her fırsatı değerlendirmesi. ikisinin bedenlerine olan güvenlerine de hayranım. normal insanlar. koca kalçalı ve parantez bacaklılar, ama minilerini giymeyi ihmal etmiyorlar.

girls, parks and recreation, bored to death, married, party down gibi dizileri sevenler bence hiç vakit kaybetmesinler, ha bir de füsun'a teşekkür etsinler. bana o önerdi. aslında bana özel oalrak önermedi de, algıda seçicilik diyelim.

+
ben jenerikte çalan şarkıyı çok sevdim bi de, onu da size hediye etmiş olayım... dj raff, latino & proud