it follows.

başına geleceklerden habersiz, otlarla oynuyor...
it follows konusundaki heyecanımı buradan paylaştım sanıyordum.
hafızam beni yanıltmış, belli ki sosyal medyanın farklı kanallarında bahsetmişim kendisinden.
çok bölünüyorum, biliyor musunuz?
ben de böyleyim işte...

neyse, sonuç olarak ben izleyebildim, festivalde, festivalde kendi rızamla karar verip izlediğim tek film oldu hatta bu sene, kısmet, öğrendiğime göre mayıs sonu vizyona da griyormuş, yani the babadook'ta olduğu gibi uzun beklemeniz gerekmeyecek.

ruhun teki musallat oluyor kızımıza, yüzünü saklıyor, daha doğrusu durmadan yüz değiştiriyor, nereden ne zaman çıkacak bilemiyorsunuz, vazgeçmiyor, yürüyor da yürüyor, neyse ki koşamıyor, the walking dead misali. gece gece izleyince illet ediyor, geriyor da geriyor bilginize. sonra istiklal caddesinin kalabalığına çıksanız dahi üstünüzden bir süre atamıyorsunuz gerginliği.


fragman şurda